Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-06-2010, 10:40
WolterB
WolterB is offline
Wat vinden jullie van de selectie van het Nederlands Elftal? Missen jullie iemand of ben je verbaasd dat iemand opgeroepen is?

In dit topic kan je alles kwijt wat met het Nederlands Elftal te maken heeft, van oefenwedstrijden tot selecties tot onbegrijpelijke wissels.
Advertentie
Oud 01-06-2010, 10:41
WolterB
WolterB is offline
Oranje bijna op volle oorlogssterkte tegen Ghana

Bert van Marwijk treedt dinsdag in het oefenduel tegen Ghana (20.30 uur) aan met een van de sterkst mogelijke opstellingen van het Nederlands elftal. Alleen Arjen Robben ontbreekt nog.

De aanvaller van Bayern München is weliswaar hersteld van een lichte heupkwetsuur, maar wordt uit voorzorg aan de kant gehouden. Ook een invalbeurt behoort voor Robben niet tot de opties. De medische staf wil geen enkel risico nemen met de rappe, maar blessuregevoelige aanvaller, weet Voetbal International.

Eerder gaf Van Marwijk al aan weinig meer te gaan experimenteren in de komende oefenduels tegen Ghana en Hongarije. De doelman, de defensie en de twee verdedigende middenvelders lijken daarom al vast te staan voor de Nederlandse keuzeheer (zie onderstaande graphic).

Dinsdag start Dirk Kuijt aan de rechterkant en neemt Rafael van der Vaart de positie op de linkerflank voor zijn rekening. Robin van Persie is de verwachte spits en Wesley Sneijder speelt vanuit zijn rug.

In de aanvalslinie lijkt Van Marwijk met het oog op het WK nog wel een knoop door te moeten hakken. Met Kuijt, Van Persie, Sneijder, Robben en Van der Vaart beschikt hij over vijf spelers voor de drie aanvallende basisplaatsen en de 10-positie.

Zaterdagmiddag om 14.00 uur speelt het Nederlands elftal de uitzwaaiwedstrijd. In de Amsterdam Arena is Hongarije dan de tegenstander.

Oud 01-06-2010, 23:51
Carn
Carn is offline
Geen Ruud = Geen kampioen.
Oud 02-06-2010, 06:17
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Geen Ruud = Geen kampioen.
ruud = te oud
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 13:28
Carn
Carn is offline
Naast van Persie de enige Nederlandse spits die wat mij betreft het verschil kan maken. Hij is misschien wat ouder dan bv een KJH, maar de ervaring weegt daar ruimschoots tegenop .
Oud 02-06-2010, 13:40
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Naast van Persie de enige Nederlandse spits die wat mij betreft het verschil kan maken. Hij is misschien wat ouder dan bv een KJH, maar de ervaring weegt daar ruimschoots tegenop .
KJH en Ruud doen allebei onder voor Van Persie, dus zolang Van Persie fit blijft zie ik geen problemen.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2010, 14:56
WolterB
WolterB is offline
Maar dan nog zit je ermee dat je maar met één (als je Kuyt meetelt twee, maar hij wordt niet zo gebrukt) centrumspits naar het WK gaat en dan eentje die voetballend nog eens vrij zwak is ook.

Maar wat ik gisteren gezien heb tegen Ghana was erg hoopvol. Alle aanvallend ingestelde spelers die waarschijnlijk veel speeltijd gaan krijgen hebben gescoord, alleen vrees ik tegen de sterkere landen nog steeds voor de verdediging
Oud 02-06-2010, 16:48
Scoot
Scoot is offline
Van der Wiel is een jonge jongen die de Eredivisie nu al misschien ontgroeit is, en die kan zich optrekken aan het WK-niveau denk ik. Voor de rechtsback hoeven we niet te vrezen.
Heitinga is goed, maar maakt eens in de zoveel tijd een rare fout, heb ik het idee. Zolang hij dat niet doet, hoeven we ons over hem ook geen zorgen te maken.

Van Bronckhorst was fenomenaal in 2008, vooral memorabel vanwege zijn aanvallende impulsen. Ik betwijfel of hij dat niveau weer kan halen, maar als hij dat kan zou het erg mooi zijn.
Van Matthijssen ben ik nooit een fan geweest, maar hij verdient het voordeel van de twijfel; Door de aanhang van HSV is hij uitverkozen tot beste HSV-speler van het afgelopen jaar geloof ik. Dat zegt toch wel wat, ook al deed HSV het maar matig.

Ryan Babel heeft altijd centrumspits willen zijn, overigens. Nu wordt hij daar door zijn coaches nooit voor gebruikt, maar het zou wel kunnen.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 15:53
Scoot
Scoot is offline
6-1, en vervolgens valt Robben uit. Als hij weer langdurig geblesseerd is kan ik echt wel janken.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 15:57
Soundwave
Soundwave is offline
We hebben meer dan voldoende kwaliteit op dit op te vangen. Andere landen hebben ook blessures, wel opvallend dat in de laatste week de grootste namen uitvallen. Want Robben is natuurlijk wel een grote naam
Oud 05-06-2010, 16:20
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
We hebben meer dan voldoende kwaliteit op dit op te vangen. Andere landen hebben ook blessures, wel opvallend dat in de laatste week de grootste namen uitvallen. Want Robben is natuurlijk wel een grote naam
Ja, hoe gek het ook klinkt: Het is beter dan dat Heitinga of Van der Wiel uit was gevallen, denk ik. Desondanks ontzettend kut.
Het gezeur om 'De Grote 4' zou dan wel opgelost zijn. 8-) VdV op rechts, RvP spits, Sneijder op 10 en Kuyt op links.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 17:52
Thinus
Thinus is offline
"Had ik dat toch maar niet gedaan" moet Bert gedacht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 18:13
Scoot
Scoot is offline
Wie zou er trouwens op de plaats van Robben moeten komen volgens jullie? Of in plaats van Robben, niet per sé op dezelfde positie? En wie zou er extra opgeroepen moeten worden?
MITS hij echt geblesseerd blijkt, trouwens.

Oh, en zouden jullie Robben meenemen als blijkt dat hij bijna het hele toernooi moet missen maar de finale misschien kan halen?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 18:37
Soundwave
Soundwave is offline
Alleen voor een eventuele finale lijkt me niks, minimaal een paar wedstrjden moet hij mee kunnen spelen als we ver komen. Van der Vaart als zijn vervanger
Oud 05-06-2010, 19:33
Rysair
Rysair is offline
robben geblesseert.. weg wk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 22:47
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ja, hoe gek het ook klinkt: Het is beter dan dat Heitinga of Van der Wiel uit was gevallen, denk ik. Desondanks ontzettend kut.
Het gezeur om 'De Grote 4' zou dan wel opgelost zijn. 8-) VdV op rechts, RvP spits, Sneijder op 10 en Kuyt op links.
Kuyt speelt altijd of in de spits of van rechts. Links zal van Marwijk hem echt niet neerzetten. VdV kan dan weer prima vanaf links, want daar 'hoort' hij natuurlijk gewoon te staan.
Oud 05-06-2010, 22:50
Scoot
Scoot is offline
Kuyt kan overal wel op zich. Maar VdV kan wel beter op links inderdaad.

Affelay is nu ook wel een interessante optie trouwens. Of Elia? Had een mooie actie vandaag.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2010, 23:05
WolterB
WolterB is offline
Dat zijn imo twee prima stand-ins voor respectievelijk Sneijder en VdV

Lang leve alle posities dubbel bezet hebben (Al had er in plaats van Babel best nog een centrale verdediger mee gemogen )

GK: Stekelenburg / Boschker / Vorm
RV: van der Wiel / Boulahrouz
RCV: Heitinga / Ooijer
LCV: Matthijsen / (Ooijer)
LV: van Bronckhorst / Braafheid
RVM: van Bommel / de Zeeuw
LVM: de Jong / Schaars
RM: Kuyt / Robben
LM: van der Vaart / Elia
AM: Sneijder / Affelay
S: van Persie / Huntelaar / Babel
Oud 06-06-2010, 09:14
ik_eet_egels
ik_eet_egels is offline
Youri Mulder had gisteren een behoorlijk plausibele uitleg waarom het inzetten van Robben onverstandig was. Ik ben het wel met hem eens, wat een blunder zeg..
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 10:34
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Youri Mulder had gisteren een behoorlijk plausibele uitleg waarom het inzetten van Robben onverstandig was. Ik ben het wel met hem eens, wat een blunder zeg..
Wat was dat dan?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 20:53
Scoot
Scoot is offline
Robbeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 21:02
Carn
Carn is offline
Robben gaat mee
Oud 07-06-2010, 15:42
Gvdpu
Gvdpu is offline
Robben gaat mee en zijn arts ding, van Toorn denkt dat hij misschien tegen Denemarken al mee kan doen
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 16:59
Frankrijk
Frankrijk is offline
Mijn analyse:

Er zal/zullen wel (een) aanslag(en) komen, spelers/fans zijn dan gewond/dood. Landen trekken zich wellicht terug, waaronder Nederland en wellicht wordt zelfs het hele toernooi afgeblazen. Met een beetje pech krijgen we live tijdens de wedstrijd een aanslag te zien, Zuid-Afrika is immers toch niet in staat om dat allemaal goed te beveiligen. Andere optie is dat er een gek het veld oprent en dat die 'uit veiligheid' wordt neergeschoten.
Spelersvrouwen + kids zijn daar al helemaal niet veilig trouwens. Het thuislaten van die krengen is een goed idee. Anders krijg je weer een hoop drama in zo'n ploeg als één van die krengen wat overkomt.
O ja, niet onwaarschijnlijk is ook dat er wat journalisten bestolen/verkracht/aangevallen worden. Zorgt weer voor een hoop drama in de pers.

Kortom, het gaat nog leuk worden.
Oud 08-06-2010, 17:25
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Mijn analyse:

Er zal/zullen wel (een) aanslag(en) komen, spelers/fans zijn dan gewond/dood. Landen trekken zich wellicht terug, waaronder Nederland en wellicht wordt zelfs het hele toernooi afgeblazen. Met een beetje pech krijgen we live tijdens de wedstrijd een aanslag te zien, Zuid-Afrika is immers toch niet in staat om dat allemaal goed te beveiligen. Andere optie is dat er een gek het veld oprent en dat die 'uit veiligheid' wordt neergeschoten.
Spelersvrouwen + kids zijn daar al helemaal niet veilig trouwens. Het thuislaten van die krengen is een goed idee. Anders krijg je weer een hoop drama in zo'n ploeg als één van die krengen wat overkomt.
O ja, niet onwaarschijnlijk is ook dat er wat journalisten bestolen/verkracht/aangevallen worden. Zorgt weer voor een hoop drama in de pers.

Kortom, het gaat nog leuk worden.
Leuk om er bij te vermelden trouwens; Als het WK flopt, schijnt de FIFA failliet te zijn. :')
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-06-2010, 17:46
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Leuk om er bij te vermelden trouwens; Als het WK flopt, schijnt de FIFA failliet te zijn. :')
Ja dat had ik inderdaad ook gelezen. Wat mij betreft is zo'n toernooi in Zuid-afrika een veel te groot risico. Maar goed, we zullen zien...

Ook voor de kijker wordt dit toernooi minder dan anderen jaren:
- elke wedstrijd 90 min lang irritante toeters met een monotoon geluid.
-Niet onwaarschijnlijk dat Zuid-Afrika alle poulewedstrijden verliest. Deceptie voor t gastland dus.
- Zelfs alle Afrikaanse landen gaan er met een beetje pech uit na ronde 1.
- Brazilie valt weer eens tegen, het zal waarschijnlijk wel met matig spel tegen de kleintjes winnen, maar meer hoeven we van dat stelletje kanaries ook niet te verwachten.
- Minder Oranje fans dan op andere toernooien.
- Onze vrienden ten zuiden van ons doen weer eens niet mee.
-etc etc etc

Laatst gewijzigd op 11-06-2010 om 17:42.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2010, 20:53
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Ja dat had ik inderdaad ook gelezen. Wat mij betreft is zo'n toernooi in Zuid-afrika een veel te groot risico. Maar goed, we zullen zien...

Ook voor de kijker wordt dit toernooi minder dan anderen jaren:
- elke wedstrijd 90 min lang irritante toeters met een monotoon geluid.
-Niet onwaarschijnlijk dat Zuid-Afrika alle poulewedstrijden verliest. Deceptie voor t gastland dus.
- Zelfs alle Afrikaanse landen gaan er met een beetje pech uit na ronde 1.
- Brazilie valt weer eens tegen, het zal waarschijnlijk wel met matig spel tegen de kleintjes winnen, maar meer hoeven we van dat stelletje kanaries ook niet te verwachten.
- Minder Oranje fans dan op andere toernooien.
- Onze vrienden ten zuiden van ons doen weer eens niet mee.
-etc etc etc
'meer hoeven we niet van dat stelletje kanaries te verwachten'

geniaal hoe je het allemaal verwoord
Met citaat reageren
Oud 12-06-2010, 18:06
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:

Citaat:
Chinese journalisten overvallen donderdag 10 juni 2010 10:18
In Zuid-Afrika zijn vier Chinese journalisten overvallen. De journalisten waren in Zuid-Afrika om voor de Chinese media verslag te doen van alles rond het WK voetbal. Ze waren net op weg naar Johannesburg voor een interview, tot de rovers hun aan de kant van de weg neerzette en een autoruit insloeg.

Ze bedreigden de vier journalisten en gingen er met een flinke buit vandoor. Niet alleen zeshonderd euro contant geld, maar ook een camera ter waarde van ongeveer twaalfhonderd euro werd buitgemaakt.

Woensdag werden ook al drie andere journalisten overvallen. Twee Portugesen en een Spanjaard waren aan de beurt. Er kwamen twee gewapende mannen hun chalet binnen en eisten geld. Één van de journalisten werd op de grond geworpen en onder schot gehouden. De ander pakte camera's, laptops, mobieltjes, paspoorten en kledingstukken.
- Ik was nog vergeten te vermelden dat ook de spelers zelf beroofd hadden kunnen worden:

Citaat:
Drie Griekse spelers bestolen donderdag 10 juni 2010 15:29
In Zuid-Afrika zijn drie Griekse voetballers bestolen van contant geld. De dieven zijn in de hotelkamer gekomen waar de Griekse spelers op dat moment niet waren. De woordvoerder van het Griekse elftal maakte dit donderdag bekend. De hoeveelheid geld waar het om gaat is nog niet bekend.

De Griekse selectie is niet onder de indruk van de diefstal. "Dit had overal ter wereld kunnen gebeuren", aldus de Griekse woordvoerder.
Citaat:
Uruguay bestolen tijdens Uruguay-Frankrijk
za 12/06/2010 - 15:45
De Uruguayaanse ploeg is vrijdagavond, tijdens de wedstrijd tegen Frankrijk, het slachtoffer geworden van dieven. De dieven maakten 12.000 dollar buit.

De dieven braken tijdens de wedstrijd in het spelershotel van Uruguay in, forceerden de toegang tot twee kamers en maakten er respectievelijk 4.000 en 8.000 dollar buit.

Belga De Zuid-Afrikaanse ordediensten hebben al videobeelden bekeken en zijn van mening dat een lid van de Uruguayaanse delegatie bij de diefstal betrokken is. Vorige week kregen ook Griekenland en enkele journalisten dieven op bezoek.

De mannen die de journalisten (gewapend) overvielen, zijn zaterdag al bestraft voor hun daden met zware gevangenisstraffen. Eén van hen kreeg 4 jaar, twee andere moeten 5 jaar de cel in.

Laatst gewijzigd op 13-06-2010 om 13:11. Reden: zo goed baas?
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 10:18
Thinus
Thinus is offline
Moet Elia in de basis beginnen tegen Japan?

Ik zeg nee, je kunt hem beter bewaren om hem als invaller in te laten komen. Elia is snel en allert en kan dan als wisselspeler meer het verschil maken dan als basisspeler.

Laatst gewijzigd op 15-06-2010 om 10:39.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 10:43
Femke Sjekkie
Femke Sjekkie is offline
met TS eens
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 10:44
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik ben met Thinus, hij is zo'n geheim wapen dat in het heetst van de strijd ingezet moet worden waardoor alle kansen worden verspeelt voor het andere team.
Oud 15-06-2010, 14:54
Allure
Allure is offline
Nee, hij kan een goede invalbeurt maken. Van Persie mag van mij wel uit de basis als hij zo slecht blijft spelen, kapsonesventje.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 14:58
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Nee, hij kan een goede invalbeurt maken. Van Persie mag van mij wel uit de basis als hij zo slecht blijft spelen, kapsonesventje.
Rare reactie zeg. Hij speelt één slechte wedstrijd. Wie wilde je in z'n plaats zetten? Het is de aanvalsleider van Nederland, en het zou buitengewoon onverstandig zijn van Van Marwijk om een vraagteken bij Van Persie te zetten.

Van der Vaart mag het wat mij betreft nog wel proberen. Zodra Robben terug is, is die positie toch wel vergeven. Dus dan maakt deze discussie nog maar weinig uit.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 16:53
Balance
Balance is offline
Ik denk dat hij inderdaad beter als invaller er in kan en dan voor een verrassingseffect kan zorgen.
Oud 15-06-2010, 17:37
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Vind het ook een rare uitspraak. Het was niet zo dat alleen Van Persie niet op dreef was, heel het elftal liep niet lekker. Verder heeft Van Persie naar mijn mening meerdere malen laten zien een topspits te zijn.
Oud 15-06-2010, 18:43
Allure
Allure is offline
Ik vond Van Perse het meest tegenvallen van allemaal. En vooraf had hij het over "de grote vier" (hij, van der Vaart, Sneijder en Robben) en Kuyt vergeet hij voor het gemak even. Terwijl Kuyt toch echt heel belangrijk voor het elftal is en tegen Denemarken absoluut beter speelde dan Van Persie.

Ik vind het gewoon een irritant mannetje. Hij denkt nu dat hij heel wat is. En natuurlijk kan het dat hij de volgende wedstrijden wel in vorm is. Daarom staat er ook: als hij zo slecht blijft spelen.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 19:08
Westwood
Westwood is offline
Eens,

Toen hij gewisseld werd(NED-DEN) Werdt er meteen gescoord
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 19:10
MiBe
MiBe is offline
Ik vond Kuyt juist tegenvallen. Ja je kunt zeggen dat hij gescoort heeft, maar naar mijn mening was die meer van Elia dan van Kuyt gezien Elia al het voorbereidend werk deed wat een stuk lastiger is dan het intikken wat Kuyt voor zijn rekening nam.

Dat Van Persie een irritant mannetje is oké, maar daar hoef je hem niet op af te rekenen als hij toevallig 1 keer een slechte wedstrijd speelt. Ik denk dat Van Persie dusdanig belangrijk voor Oranje is dat ik hem absoluut in de basis zou laten staan als ik Van Marwijk was. Maar dat ben ik niet, dus ik wacht geduldig af
Oud 15-06-2010, 19:13
Scoot
Scoot is offline
Kuyt was opeens heel belangrijk, enkel omdat hij (door de verdienste van Elia) een doelpunt meepikte? Hij speelde dra-ma-tisch slecht de eerste helft.

En natuurlijk viel Van Persie tegen, maar van hem waren de verwachtingen dan ook het hoogst. Hij speelde ook slecht omdat het hele elftal niet draaide. Daar heeft met name een spits last van. Hij en Van der Vaart liepen elkaar enorm in de weg.

Ook al speelt Van Persie de komende twee wedstrijden niet goed, wordt hij niet gewisseld en dat is maar goed ook. Dat breekt zijn moraal, en daarmee ook die van het elftal. Hij is immers een uitgesproken leider.

Edit: En wat MiBe zegt. :')
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 21:30
Allure
Allure is offline
Citaat:
Kuyt was opeens heel belangrijk, enkel omdat hij (door de verdienste van Elia) een doelpunt meepikte? Hij speelde dra-ma-tisch slecht de eerste helft.

En natuurlijk viel Van Persie tegen, maar van hem waren de verwachtingen dan ook het hoogst. Hij speelde ook slecht omdat het hele elftal niet draaide. Daar heeft met name een spits last van. Hij en Van der Vaart liepen elkaar enorm in de weg.

Ook al speelt Van Persie de komende twee wedstrijden niet goed, wordt hij niet gewisseld en dat is maar goed ook. Dat breekt zijn moraal, en daarmee ook die van het elftal. Hij is immers een uitgesproken leider.

Edit: En wat MiBe zegt. :')
Nederland is altijd zo pessimistisch over Kuyt. De buitenlandse media waren onder de indruk van zijn harde werken en zijn prestaties. En dat doelpunt pikte hij niet alleen door de verdienste van Elia mee, het was niet zo dat Kuyt daar toevallig stond en de bal alleen maar hoefde in te tikken. Hij had goed geanticipeerd en stond daardoor op de juiste plek.

En ik val Van Persie niet meteen af na één keer slecht spelen. Ik zeg alleen dat als hij zo doorgaat de komende wedstrijden, hij van mij niet in de basis hoeft te staan. Misschien maakt hij dan wel een goede invalbeurt. Maar eerst de komende wedstrijden even afwachten hè, hij zal de komende wedstrijden vast beter spelen.

Laatst gewijzigd op 15-06-2010 om 21:37.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 21:50
Balance
Balance is offline
Ik vind het inderdaad wel echt zijn eigen verdienste dat hij daar stond om de bal in te tikken. Als je kijkt naar iemand als Huntelaar, die zou daar nooit hebben gestaan. Die kijkt toe en begint pas te rennen als hij ziet dat de bal op de paal komt. Kuyt rekent daar van te voren al op, zodat hij op tijd is.
Ik vind Kuyt echt een vechtersmentaliteit hebben en vind hem een aanwinst voor Oranje.
Oud 15-06-2010, 22:04
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Ik vind het inderdaad wel echt zijn eigen verdienste dat hij daar stond om de bal in te tikken. Als je kijkt naar iemand als Huntelaar, die zou daar nooit hebben gestaan. Die kijkt toe en begint pas te rennen als hij ziet dat de bal op de paal komt. Kuyt rekent daar van te voren al op, zodat hij op tijd is.
Ik vind Kuyt echt een vechtersmentaliteit hebben en vind hem een aanwinst voor Oranje.
Dat is júist het type spits dat Huntelaar is. Daar had hij in principe ook gestaan. Iemand als Van Persie zou daar juist eerder niet hebben gestaan.

Normaal ben ik lovend over Kuyt, maar in deze wedstrijd was dat gewoon niet terecht. Hij herstelde zich in de tweede helft aardig, maar in de eerste helft ging hij voorop in de malaise.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Moet Elia in de basis beginnen tegen Japan?

Ik zeg nee, je kunt hem beter bewaren om hem als invaller in te laten komen. Elia is snel en allert en kan dan als wisselspeler meer het verschil maken dan als basisspeler.
Met die redenatie ben ik het niet helemaal eens. Waarom zou je een snelle en alerte speler niet de hele wedstrijd in het spel willen? Of is Elia alleen in staat snel en alert te zijn als de tegenstander al moe is?

Overigens vind ik ook dat Elia de volgende wedstrijd op de bank moet beginnen, maar dan omdat ik nog iets meer vertrouwen heb in de andere spelers. Maar ik zou hem zo mogelijk wel wisselen, en als hij weer zo sterk speelt mag hij de wedstrijd erna in de basis.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2010, 22:20
arPos
arPos is offline
Kuijt z'n kracht is op het juiste moment op de juiste plaats zijn, elia maakt optimaal gebruik van dode speelmomenten.

is niet te vergelijken.
Oud 15-06-2010, 22:32
Scoot
Scoot is offline
Citaat:
Kuijt z'n kracht is op het juiste moment op de juiste plaats zijn, elia maakt optimaal gebruik van dode speelmomenten.

is niet te vergelijken.
Komt goed uit, want daar gaat de discussie ook helemaal niet om.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 11:37
Allure
Allure is offline
Citaat:
qft.

Kuyt zette Van Persie ook nog een keer vrij voor het doel.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2010, 11:51
Balance
Balance is offline
Citaat:
Dat is júist het type spits dat Huntelaar is. Daar had hij in principe ook gestaan. Iemand als Van Persie zou daar juist eerder niet hebben gestaan.
Dat zijn we dan niet met elkaar eens
Althans, van Van Persie weet ik het eigenlijk niet zo goed. Ik denk dat ik het met je eens ben wat hem betreft. Maar van Huntelaar ben ik echt van mening dat hij vooral zelf kansen creëert; daar is hij goed in. Maar op andere momenten, waarop hij geen rol lijkt te spelen, is hij naar mijn mening behoorlijk passief.
Oud 16-06-2010, 12:53
Scoot
Scoot is offline
Dan verschillen we inderdaad van mening... Bij Huntelaar ben ik altijd bang dat hij over zijn eigen benen struikelt. Ik onderscheid 3 soorten spitsen: Zij die een surplus aan technische kwaliteiten hebben, verdedigers kunnen passeren en zo eigen kansen kunnen creëren. Van Persie bijvoorbeeld. En zij die goed kunnen afwerken, en altijd aan het einde van een aanval lijken te staan. Huntelaar bijvoorbeeld. Én zij die een combinatie van beiden zijn. Van Nistelrooij, bijvoorbeeld.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten