![]() |
|
Hij staat nu op de apple site. ik heb mijn 3g al verkocht.
wat vinden jullie er van, en gaan jullie hem kopen? http://www.apple.com/nl/iphone/features.html *ik heb trouwens een abo bij T-mobiel met lg crystal, weet iemand of je kan ruilen ofzo, als je bij betaald?* Laatst gewijzigd op 08-06-2010 om 21:38. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Voor de mensen nog even een paar belangrijke links:
|
Verwijderd
|
Ik ken van Apple alleen de iPod nano goed, die heeft een slechte geluidskwaliteit, slechte accuduur en een matige afwerking (scherpe randjes). Macs ken ik niet, maar die vind ik gewoon veel te duur voor de prestaties. Maar misschien kan iemand anders het beter uitleggen.
Misschien ben ik wel zo negatief over Apple omdat bijna iedereen denkt dat Apple geweldige producten maakt, terwijl de absolute prestaties voor het geld niet zo goed zijn. Maar voor de gemiddelde consument zijn die toch niet zo belangrijk. Apple is wel weer goed met vormgeving en gebruiksvriendelijke firmware. Laatst gewijzigd op 23-06-2010 om 14:51. |
![]() |
|
inderdaad/ de gewone gebruiker hoeft echt geen over getweakede pc en een besturingsysteem dat tot 1TB geheugen ondersteund. heeft ie geen drol aan. ook vindt ik dat ze de vertalingen bij mac os x goed gedaan hebben (ipv de windows vertalingen) scannen van een afbeelding vertalen ze daar naar zoeken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hier ben ik het wel mee eens. Ik heb ook een iPod nano gehad, en inmiddels heb ik een andere die een veel betere geluidskwaliteit en betere accuduur heeft. Naar mijn idee betaal je gewoon voor het merk ''Apple''. |
![]() |
|
ik ben juist heel positief over de ipod touch/nano. werkt goed, kwaliteit van de oortjes is gewoon. goed. (en ja er zijn veel betere)maar over het algemeen ben ik er zeer positief over. ze zijn stevig. baterijduur heb ik ook nooit problemen mee gehad.
|
![]() |
De iPhone 4 is volgens Apple zelf is het "een mobiel die alles gaat veranderen". Of dit inderdaad het geval is zal nog moeten blijken. Maar hieronder een overzicht van de belangrijkste verschillen met zijn voorganger de iPhone 3GS:
* snellere processor * 5 megapixel camera i.p.v. 3 megapixel * Secundaire camera * video opname in 720 p kwaliteit * verbeterde batterijduur * iets kleinere afmetingen en 25% dunner * nieuw besturingssysteem met multitasking |
![]() |
|
heb m in de t-mobile winkel gechekt maar kan er nou niet echt vreselijk van onder de indruk van raken.. het is absoluut een mooie telefoon, maar de alternatieven zijn ook heel goed en veel te vinden (android phones, blackberrys)
ik heb er toch weinig zin in om voor zoveel geld een iphone te kopen als er zoveel alternatieven zijn die ook gewoon een mooi design / goede eigenschappen hebben.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb hem sinds afgelopen maandag en voor mij is dat een hele upgrade.
(had een htc wizard uit het jaar 2003, prepaid en unlock. En nooit behoefte gehad om over te switchen.) Hoe meer ik er mee werk, hoe leuker het wordt. Facetime loopt vloeiend en de deathgrip bestaat bij mij niet (ook getest).
|
Ik zag hem gisteren bij een vriend, leuk dingetje, maar in vergelijking met de 3Gs vind ik het niet echt een noodzakelijke update. Hij is mooier, dat wel, maar voor het scherm met retina display of de extra camera zou ik het niet doen. Het schijnt wel dat de batterijduur beter is en dat iOS4 er beter op loopt (sinds OS4 is mijn iPhone 3Gs merkbaar trager geworden).
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan nog, ik kan voor €400,- een PC neerzetten die de nieuwste iMac outperformt en hetzelfde gebruiksgemak biedt. En dan mag je ook nog eens zelf kiezen welke software je installeert in plaats van dat Apple dat voor je bepaalt! |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[iPhone] Informatie/ervaringen aim_and_fire | 10 | 09-06-2010 19:50 | |
Software & Hardware |
Googlephone; ervaringen? Mobius | 20 | 12-03-2009 00:29 |