hallo allemaal , ik heb een best wel vervelend probleem , ik ga misschien blijven zitten in klas 3 en zo ben ik straks 17 en zit ik nog in de 3de...
ik doe nu 3vwo en ik heb al langer aangegeven dat ik 4 havo wil gaan doen , ik weet alleen niet of dat met de volgende gegevens zou gaan ... :
ik mag maar 3 tekorten hebben , ik heb er 4 waaronder 1x 5,4
ik moet in totaal 18 punten staan voor nederlands / wiskunde / engels , ik sta 17,4
ik moet in totaal 66 punten hebben , ik sta ongeveer 65,3
zoals jullie zien sta ik overal net iets teveel onder, alleen op zo'n blaadje voor de overgangsnormen staat dat bevordering naar 4 havo niet alleen op de punten uitgaat, maar ook op inzet, werkhouding, enz.
nu kan ik zeggen dat ik niet echt bepaald de beste leerling ben in de klas, ik maak me huiswerk niet altijd en ik stel niet echt veel vragen, maar ik ben als ik mezelf met andere leerlingen vergelijk niet heel erg, ik verpest de les niet en ik word er nooit echt vaak uitgestuurd
weten jullie soms of de overgangsnorm naar 4 havo echt heel erg streng is ? alvast bedankt , en ja ik zal nog ontzettend me best doen om die kleine beetje punten omhoog te krijgen
|