Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hmm lastig,
Ik doe nu ook vwo maar pas 3e jaar. Aankomend jaar 4vwo maar je moet wel weten dat Frans/duits van de onderbouw een must is als je het wilt Vervolgen in de bovenbouw ; en aangezien je het in 1 jaar Gaat doen ;o... Oeii Want in de 1e 3 jaren krijg je de basis, En in de bovenbouw krijg je ook literatuur enzo. Ik kies ook de meeste vakken die jij hebt , Maar het moet wel te halen zin toch? |
![]() |
|
Nog een taal naast Engels is sowieso verplicht op het VWO. En, als ik jou was zou ik absoluut GEEN M&O kiezen, echt, een overgrote meerderheid die ik ken heeft ontzettend veel moeite met het vak. En het is maar bij een beperkt aantal opleidingen verplicht.
||
![]() |
Citaat:
"Maar om bepaalde redenen mag ik het ook laten veranderen naar een ander 'talig' vak." Duits is inderdaad verplicht, maar NIET voor mij. En ik WIL wel een taal. ![]() En ik vind M&O redelijk, heb het ook dit jaar gehad en heb het afgesloten met een 7. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ook niet gezegd dat je verplicht ben Duits te kiezen, grapjas.
||
![]() |
Citaat:
Als je niks anders bij te dragen hebt, rot dan even op aub en ga ergens zielig in een hoekje zitten. (: @ Werkvakantie: Het kan, maar ben ik een beetje laat mee denk ik xD |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
En het niveau ging drastisch naar beneden...
OT: Een dubbelprofiel is mogelijk. Een vak laten vallen kan als je het onvoldoende afsluit en als je dan slaagt moet het zelfs. Misschien kun je een vak als Duits alvast proberen in te halen in de zomervakantie? Moet kunnen denk ik, hoewel het verschil VMBO-VWO natuurlijk best groot is. Dus het wordt wel hard werken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook met M-profiel hoor. ![]() Heb geen dyslexie trouwens. Ik heb me aangemeld vandaag, en het mocht gewoon! Ik heb dus MAW als extra bijvak genomen, en als als ik faal in Duits, M&O, AK of MAW, mag ik een van die vier laten vallen. Dus da's mooi. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik ben 100% doof, en heb iedere dag een doventolk bij me. ![]() |
![]() |
|
![]() |
wow, dat is echt heftig !
![]() ik ben heel erg slecht in talen.. ( heb mavo gedaan & 1 jaar mbo (wat me niet beviel)) . ik ga aankomend jaar naar de havo voorexamenklas op het vavo en ik krijg dan extra bij de talen met toetsen ofzo, maar weet nog niet precies wat het inhoud maar was er wel benieuwd naar.. |
![]() |
|
![]() |
Krijgen jullie jullie boeken van school of huurt jullie school de boeken? Mijn school bezit (dus niet huurt) alle boeken, als dat bij jullie ook zo is kun je eens gaan kijken bij het boekenfonds of je de boeken Duits van 4/5 havo kunt huren over de vakantie. Ik heb nu (na boeken inleveren) de complete set wiskundeboeken nog thuis, voor €5 per vak, eerdere jaren €5 per boek
misschien een optie om je achterstand te verkleinen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
twijfelgeval: waar kijken ze naar? s101 | 30 | 27-05-2003 21:43 | |
Algemene schoolzaken |