Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2010, 20:53
anoniem987
anoniem987 is offline
hallo,
ik heb een probleem dat me heel erg onzeker maakt. mijn voorhuid kan in slappe toestand gewoon over mijn eikel heen maar in stijve toestand gaat het niet meer. vroeger was mijn eikel ook heel erg gevoelig maar dat is nu al iets minder. maar ik word er ook zeer onzeker van want laatst bij het uitgaan was er een meisje dat waarschijnlijk seks met me wilde maar door dit probleem durfde ik het eigenlijk niet echt want als we seks zouden krijgen dan zou het ook weer een probleem worden.
enige tips misschien (btw. ik ben 15 jaar)
alvast bedankt.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 21:07
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Dat lijkt me redelijk normaal, bij mij "sluit" het ook niet helemaal af als hij stijf is, terwijl hij er ruim over kan in ruststand.
Oud 21-06-2010, 21:27
Volk
Volk is offline
Dat is niet gek hoor! Je kunt daar gewoon seks mee hebben. Is zelfs vrij normaal.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 21:28
Pluis
Pluis is offline
Ik weet niet of ik helemaal snap wat het probleem is. Kun je je voorhuid niet terugtrekken over de eikel als je penis stijf is, of bedekt hij je alleen eikel niet meer helemaal als hij stijf is? Dat laatste is zoals de rest al zegt is geen probleem, maar dat eerste is wel iets om in de gaten te houden, want een voorhuid hoort gewoon over de eikel terug te trekken te zijn
Oud 21-06-2010, 22:28
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
joh jij hebt gewoon een gouden kans misgelopen voor niks
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 16:04
anoniem987
anoniem987 is offline
@ pluis, ik bedoel dat ik mijn voorhuid in stijve toestand niet over mijn eikel kan trekken
mvg
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 16:28
Pluis
Pluis is offline
Citaat:
@ pluis, ik bedoel dat ik mijn voorhuid in stijve toestand niet over mijn eikel kan trekken
mvg
Dat is wel een reden om naar de dokter te gaan. Want stel je trekt je voorhuid terug en krijgt daarna een erectie, dan kan je voorhuid niet meer naar voren en zit ie klem, wat vrij pijnlijk is. Dat noemen ze spaanse kraag.
Tijd voor een tripje naar de huisarts dus. Die kan je een creme voorschrijven om het als het ware op te laten rekken, maar als dat niet werkt wordt het een besnijdenis.
Oud 22-06-2010, 19:19
Michiel0312
Michiel0312 is offline
ik heb hetzelfde ook 15 jaar, in slappe toestand kan hij er met gemak overheen maar in stijve toestand maar half, ik probeer het elke dag wat verder naar achteren te trekken en volgens mij helpt dit een beetje, maar weet iemand anders nog wat of hebben andere dit ook?
Met citaat reageren
Oud 23-06-2010, 17:06
anoniem987
anoniem987 is offline
jah maar ik weet dus niet hoe ik dit tegen mijn ouders meot zeggen.
mvg
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 17:35
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Waarom zou dat een probleem zijn?
Oud 24-06-2010, 18:31
-Inge-
-Inge- is offline
De dokter heeft geheimhoudingsplicht, als jij niet wilt dat hij het aan je ouders verteld, komen je ouders dit nooit te weten.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2010, 20:45
Verwijderd
Goed, wat laat, maar beter laat dan nooit:
Seks > L&G.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 14:51
Arend_2
Arend_2 is offline
Hi Michiel0312 en anderen, als je 15 bent moet je voorhuid echt wel onderhand slap én stijf over je eikel kunnen en oprekken helpt dan niet altijd meer echt. Ga er mee naar de huisarts (heeft idd geheimhoudingsplicht), maar blijf er niet mee rond lopen. Als het een besnijdenis wordt, wat helemaal niet erg is, heb je ff last, maar daarna er een leven lang plezier van. Ben zelf op m'n 8ste besneden en nergens last meer van, integendeel. Een vriend van me heeft het op z'n 17e laten doen en beaamt dat ook.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten