Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Dit heb ik gevonden op internet, misschien heb je er wat aan
Citaat:
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() (eventuele toevoegingen zijn natuurlijk van harte welkom ![]() Bedankt |
![]() |
|
Als je bioloog bent, weet je niet gelijk alles over bomen hoor
![]() Het stukje van de zaansewijken van Camou klopt wel, dat weet ik toevallig nog wel. Vooral luizen zijn een groot probleem, maar dat is wel handig als je luizen wil oogsten voor wetenschappelijk onderzoek ![]()
|
![]() |
ben geen bioloog(wel biologen in de familie trouwens), maar heb er al vaker over gehoord een een klasgenoot had vorig jaar een maatschappelijke stage die er mee te maken had
zit een bepaalde soort luis in lindenbomen, en dat geeft dus een plakkerige troep op voorwerpen(zoals auto's) die eronder staan wat er moeilijk af te krijgen is nou weet ik niet helemaal zeker of dit gewoon de honingdauw(=zoete kleverige substantie uitgescheiden door luizen, aangezien er in plantensap een overdaad zit aan suikers, maar minder andere stoffen die de luis nodig heeft, dus blijven er suikers, glucose, over, dit is ook 1 van de redenen dat mieren luizen houden aangezien die gek zijn op zoetigheid) is, of dat het ook dooie luizen zijn(ik meen me ook iets te herinneren over dat ze boven een bepaalde temperatuur massaal afsterven en dat het dan dus de dooie luizen zijn die die aanslag zouden geven) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Verwoestend nieuws! Vluggertje | 223 | 27-06-2017 08:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Eretopic V - Piet Paaltjens door Tsasil xineof | 25 | 17-08-2005 10:22 | |
Verhalen & Gedichten |
Waar Vogelvrij | 49 | 29-04-2005 14:26 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhaal voor stage (reacties zeer gewenst) Verwijderd | 12 | 08-10-2002 11:04 | |
Verhalen & Gedichten |
The Oak Tree And The Linden Woodstock | 6 | 31-10-2001 16:12 |