Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2010, 21:39
naamvergeten!
naamvergeten! is offline
Als ik een psp go koop, heb ik dan overal gratis internet. Net zoals de Ps3? Ook gewoon in andere landen? kan je dan ook lekker snel internetten, of is het dan echt heel sloom ?

Thnx.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-06-2010, 22:53
jacobdb
jacobdb is offline
psp go gebruikt wifi dus als je een hotspot hebt kun je daar interenetten
Oud 27-06-2010, 09:54
florejaen
florejaen is offline
Citaat:
Als ik een psp go koop, heb ik dan overal gratis internet. Net zoals de Ps3? Ook gewoon in andere landen? kan je dan ook lekker snel internetten, of is het dan echt heel sloom ?

Thnx.
Het is zoals jacobdb het zegt, indien er een hotspot (waar je draadloos internet hebt) in de buurt is (en indien deze onbeveiligd of je het wachtwoord kent) kan je inderdaad internetten.

De snelheid hangt vooral af van de afstand tot de hotspot.

Ikzelf heb een gewone psp, maar ik vind internetten op dat ding toch niet echt fantastisch, als je vooral wilt internetten enzo, kan je denk ik beter een ipod touch kopen, die heeft btw ook massa's games.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2010, 10:21
jacobdb
jacobdb is offline
even nog een notice, als een wifi open staat en je gaat erop zonder toestemming van de beheerder is dat strafbaar. (de kans dat je gepakt wordt is zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer klein maar toch)
Oud 27-06-2010, 22:39
TopDrop
TopDrop is offline
internetten op de psp is sowieso een beetje jammer. het browsertje dat erop zit is vrij basic, heeft een kleine cache en het is nogal een geklooi met de knopjes die je hebt. tenzij het op de psp go aanzienlijk verbeterd is ten opzichte van de oudere psp's (waar ik geen idee van heb) zou ik er niet al teveel van verwachten..
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten