Advertentie | |
|
![]() |
|
haha, ik heb oook veel dezelfde hobby's.
Alleen japan, korea en harry potter vallen daar een beetje buiten... En tja, touwtje springen doe ik wel eens... Maar dat noem ik niet egt een hobby. Over Manga / Anime heb ik mijn spreekbeurd gehad ![]() Ik las net: Houdt van; Tekenen, Schrijven, Muziek, Anime, Manga, Japan, Korea, Trampoline springen, Touwtje springen, MSN, Harry Ik zo: Wtf... Wie is Harry?! En toen kwam ik erachter dat op de volgende regel potter stond... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ik vindt het dus leuk om Manga te tekenen, maar daarom hoef ik niet inneens een groot fan van Japan te worden. Niet dat ik iets tegen Japan heb ofzo, maar het is niet meteen iets waar ik van hou. Ik ben er ook nog nooit geweest enzo. En je kan fan zijn van manga-tekenaars, en die kunnen dan 'toevallig'uit Japan komen, maar dan blijf je gewoon fan van manga, en hoef je niet per se ook fan van Japan te worden. duidelijk??
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
haha XD ![]() |
![]() |
|
HA! Ik ben erachter waar ik 'Dit fenomeen, heet Femke' van kende!
![]() (Op een ander forum had een voorsteltopic uit juli dezelfde titel. Met als enige verschil dat daar een uitroepteken achter stond.) Toevallig ergens de gebruikersnaam 'Femkelicious'? :') Je pm't me maar als je dat toevallig mocht zijn (op MH) - mijn nickname is daar trouwens toch hetzelfde. Alleen ben ik iets minder actief. Oh, en als je het niet was, dan is de titel, het feit dat jullie dertien zijn, Femke heten en van muziek, tekenen en schrijven houden vast toeval. ![]() Welkom hier, in ieder geval! |
![]() |
|
|