Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
klopt, dat over mijn laatste strofe, dat is inderdaad niet goed, is te geforceerd en verder was het wel de bedoeling om het "zweverigen melancholisch" te houden groeten |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat betreft dit gedicht, ik vind het niet mooi. Er zitten zeker mooie stukken in, maar die zie ik veel liever in korte, krachtige gedichten, die het gevoel veel duidelijker aangeven. Bovendien vind ik dat er wel erg veel 'gezochte rijmwoorden' instaan. De tekst is uiteraard wel mooi, maar dat is bij jou altijd zo. Alleen deze vorm kan me niet zo bekoren. Liefs, Caroline
|
![]() |
Geniaal. Sprankelende vergelijkingen die alleen maar kunnen komen uit de pen van een mens die geboren werd met de woorden van een eerste gedicht onbewust in zijn hoofd (want als baby zou je een andere taal gebruiken, heb ik ooit gelezen). De manier waarop je het schrijft, is zo... zo dichterlijk, echt dichterlijk. Het thema van de pijn deed me denken aan iemand waarover ik nu een boek lees: Paul Celan ofte Ancel. Pijn die uitgroeit tot het onverdraagzame. Gelukkig ben jij niet zo gesloten in woorden als die man was.
Groetjes, Dreampoet
||
![]() |
Citaat:
lief en leuk dat je zo reageerd, maar niet TE he... gezien de andere reacties, maar goed de een is de ander niet...... je kan het gedicht ook lezen en de laatste strofe overslaan, want die hoort er eigenlijk niet bij..... groetjes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Groetjes, Dreampoet
|
![]() |
Yeah, hij is echt af, en hij is erg mooi. De lange zinnen maken het apart, een beetje mysterieus zelfs.
want jij was mijn kind van de wind, voor eeuwig gezind, als mijn vrind bemind. Die zit er nu prima in verweven. Erg goed dus, één van je meeslependste. ![]() (k)
||
Citaat:
(Sorry dat ik een beetje offtopic ga, maar dat moest ik echt even kwijt)
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Groetjes, Dreampoet
|
Mijn onervaren hart, zachtjes gekleed, maar violet getint, geeft mij een ventilerend gevoel als de liefde weer eens overstijgt. Ademloos aanbidden met mijn vrome woorden heeft niets tot doel. Een woordenloze liefde is inherent aan liefde in pijn en brengt mijn verregaande leegte mee tot ver voorbij aan de zee [/B][/QUOTE] Dit stukjuh vind ik het mooist, echt een prachtig gedicht waar ik echt een gevoel bij krijg!!! Je hebt echt talent, wou dat ik zo zou kunnen schrijven ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() dank je maar dat stukje vind ik zelf het mindere stukje...het zegt natuurlijk wel veel en die laatste strofe ....kan je ook weglaten |
![]() |
||
Citaat:
spreek je snel weer
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |