Hoe is de promotie destijds geweest? Ik kom niet uit Brabant en ik kom er ook niet veel, maar het klinkt heel erg als iets tijdelijks. Hier heb ik in ieder geval nooit korting op reizen per OV en eigenlijk vind ik dat ze zulke acties landelijk moeten hebben of anders gewoon niet. -Check: het was inderdaad tijdelijk om te zien hoe mensen dan hun reis plannen en vaker of verder gaan en of ze dan ook overwegen na 9u te reizen.-
Ik zie trouwens dat de speciale kaartjes nog tot de 18e te gebruiken zijn (coulance, zodat mensen hun strippen nog op kunnen maken). Dus je had er nog mee kunnen reizen.
Je hebt dus gewoon geluk gehad dat je in Brabant woont en van het voordeel gebruik hebt kunnen maken. Nu weer omslaan en teruggaan naar gebruikelijke tarieven. Draai het dus om: je hebt een tijd lang geld kunnen besparen. Jammer dat het je een lastig dagje opgeleverd heeft, voortaan snel navragen wat een actie inhoudt en hoe lang het duurt!
Voor zo'n proef komt veel geld van de Provincie. Je kunt dan wel willen dat het reguliere tarief wordt afgeschaft, maar dat is financieel echt onhaalbaar.
En de strippenkaart
wordt afgeschaft.