Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2010, 14:44
Yadee
Yadee is offline
Hoi hoi,

Hopelijk kunnen jullie mij antwoord geven, ik heb een vraag aan de wijsneuzen onder jullie. Afgelopen zondag ben ik teruggekomen van een week vakantie, die week daarvoor heb ik mijn hotmail/ msn wachtwoord gewijzigd. En nu kan ik me het wachtwoord niet meer herinneren, hoe dom.
Natuurlijk kan ik wel klikken op 'wachtwoord vergeten' als ik me aanmeld bij msn/ hotmail maar dan stuurt msn een bericht naar het emailadres waarvan ik me wachtwoord vergeten ben.
Ik heb al een mail gestuurd naar windows live suport center, ik moest daarbij mn gegevens invullen en beschrijven wat er zoal in mn mail stond, ik zou binnen 24 uur antwoord krijgen. Gisteren ingevuld om 15:00 maar nog steeds niks terug.

In mijn hotmail staan echt hele belangrijke mails voor school etc, kan iemand mij aub helpen?

Liefs Jade
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2010, 15:37
Verwijderd
Heb je niet van die vragen die je kunt beantwoorden en waarmee je je wachtwoord terug kunt krijgen?
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 18:18
Yadee
Yadee is offline
Citaat:
Heb je niet van die vragen die je kunt beantwoorden en waarmee je je wachtwoord terug kunt krijgen?
Goed bedacht, maar nee. Ik heb dit account en emailadres al zo'n 5 jaar denk ik.
Mijn vraag was; wie is je favoriete leraar? Het is te lang geleden om me dat nog te herinneren.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2010, 18:49
rens..
rens.. is offline
Dan is er geen (legale) manier om het terug te krijgen behalve wachten op de reactie van Live support....
Oud 20-07-2010, 19:49
M@rco
M@rco is offline
-> S&M
Oud 21-07-2010, 16:52
Verwijderd
Alternatief mailadres opgegeven bij registratie?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 20:58
Pimoes
Pimoes is offline
legaal gaat het dan niet denk ik
en ik kan je ook niet aanraden om allemaal "hack" programma's te gaan downloaden, want 9 van de 10 keer heb je een virus te pakken.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 21:13
dr.rootz
dr.rootz is offline
Jij hebt teveel verhaaltjes gehoord. Zelfs met een hack programma ga je het niet voor mekaar krijgen. Vergis je daar niet in. Hackers stelen je wachtwoord of proberen een lek te vinden door een site plat te leggen met zgn. attacks vanaf veel computers tegelijk.

Dat je je paswoord vergeet, oke. Maar dat je ook geen toegang hebt tot je andere e-mail account (waar je paswoord naartoe is gestuurd) EN je weet ook niet meer wie je favoriete leraar is (hoeveel leraren heb je gehad? hooguit 20?) komt wel erg dom over. Sorry, dat ik het zeg.

Nou, zit niet veel anders op dan afwachten op de live support. Ik hoop desondanks dat je snel geholpen wordt.

dr.rootz
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten