Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2010, 15:14
Verwijderd
Ik moet een filmpje maken. Dit wil ik doen uit stukjes muziek en foto's. Ik heb hiervoor Camtasia Studio gedownload, maar heb nog wat vragen.

1. Ik wil het Superman muziekje deels gebruiken (http://www.youtube.com/watch?v=e9vrfEoc8_g), kan ik deze van Youtube 'afrippen'? Want ik kan m verder niet vinden. En met welk progammaatje kan ik delen uit dit nummer knippen?

2. Daarbij wil ik foto's in elkaar over laten gaan met een snel draai effect. Ik heb eerst een foto van iemand in normale kleding en daarna in superheldenkleding. Het is de bedoeling dat die eerste foto dan snel 'spint' en dan die tweede foto eruit komt. Nu kan ik m wel langzaam één keer rond laten draaien via Camtasia, maar heeft iemand een andere oplossing?

3. Ook wil ik op het einde het liefst alle foto's die ik gebruikt heb heel snel terug af laten spelen met ook een terugspoelmuziekje erbij. Weet iemand waar ik zo'n muziekje kan halen of misschien andere tips/ideeën?

Hopelijk kan iemand me helpen! Ik heb veel leuke ideeën in mn hoofd, alleen kan ik het niet echt uitvoeren haha. Bedankt!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2010, 19:21
rens..
rens.. is offline
1. google youtube downloader eens, dan moet het lukken (of als je firefox hebt: gebruik de plugin)
2. Ik ken het programma niet dus kan niet helpen
3. dit? of zoek anders op die site eens op woorden als "rewind" dan zal je wel wat vinden.
Oud 29-07-2010, 19:42
Verwijderd
Citaat:
1. google youtube downloader eens, dan moet het lukken (of als je firefox hebt: gebruik de plugin)
2. Ik ken het programma niet dus kan niet helpen
3. dit? of zoek anders op die site eens op woorden als "rewind" dan zal je wel wat vinden.
Ja die laatste bedoel ik! Bedankt!
Met citaat reageren
Oud 29-07-2010, 23:21
naamvergeten!
naamvergeten! is offline
Kan je trouwens filmpjes van youtube downloaden? ne toch?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2010, 05:56
freyk
freyk is offline
  1. Daar gebruik ik firefox extensie downloadhelper voor. Maar de windows versie download standaard in flv-formaat, dat je weer omzetten met een andere applicatie (mediacoder/handbrake/enz).
  2. Er zal vast wel een video editor zijn waarmee je dit kan. (zoek op "video editor picture spin")
  3. Haal je een leuke geluidseditor erbij (bv je standaard geluidsrecorder of audacity, enz), rewind je hem en versnel je het afspeelsnelheid.
Oud 30-07-2010, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Kan je trouwens filmpjes van youtube downloaden? ne toch?
Dat weet ik niet, heb nu wel dit http://www.video2mp3.net/nl/ om het geluid eraf te halen. Super handig!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2010, 08:42
JUR-95
JUR-95 is offline
als je een mac heb dan kan je garageband gebruiken erg handig voor filmpjes maken
ook bij mac zit Imovie voor het monteren (( erg makkelijk ))

maar ja, als dat niet goed is gebruik ik Adobe Flash ( voor animaties ) maar je kan er ook met foto's werken
als je tijd heb raad ik je aan om eens een kijkje te nemen in Flash

ik gebruik het nu een jaar en kan nu spelletjes maken.....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten