Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-08-2010, 00:20
MCanoniem
MCanoniem is offline
Hallo,

Ik ga dus voor het eerst telefoonsex met mijn vriendin proberen maar ik weet niet echt wat Ik ervan moet verwachten..
Ik verwacht dan zo'n gesprek van:
Hey wat heb je aan? en dat je elkaar opdrachten gaat geven van raak dit aan enz.

Deel je ervaringen, tips enz. maak mij klaar voor m'n eerste ervaring met telefoonsex.
Even voor de duidelijkheid: ik ben een man/jongen van 15 jaar.
Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 19:19
Verwijderd
Hebben jullie überhaupt wel eens échte seks gehad? Dat lijkt me wel handig, dan kun je tenminste verwijzen naar dingen die je kent.

Ik heb het zelf trouwens eigenlijk nog nooit gedaan, want ik krijg zo'n heel gesprek echt niet mijn strot uit zonder in de lach te schieten Het vunzige-dingen-zeggen-principe begin ik ondertussen wel een beetje te begrijpen, maar dan vooral in the heat of the moment. Aan de telefoon is de afstand van een echt opwindende situatie m.i. (nog) te groot.

Iemand plagen en een beetje opgewonden máken door oneerbare voorstellen te doen aan de telefoon, dat kan ik wel goed Maar dan hoef je niet heel plastisch te gaan zitten beschrijven wat je zou doen, dan ga je alleen maar suggestief doen en daarom is het juist spannend.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 11:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ja, met een ex en met mijn huidige vriendje. Het faalde jammerlijk met mijn ex, steeds in de lach schieten enzo, maar nou in het Duits gaat het echt prima
Met citaat reageren
Oud 02-09-2010, 17:38
zoef de haas
zoef de haas is offline
Over telefoonsex moet je niet nadenken maar gewoon doen, net als gewone sex.
Oud 03-09-2010, 05:01
Verwijderd
Ik heb het gedaan, maar het is ervoor nooit besproken dat gebeurde gewoon. Is wel erg leuk.

En als je erom moet lachen ben je duidelijk nog in een vrij kinderlijke fase.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 09:39
Verwijderd
Citaat:
Nou Ik vind dat ik verder niet echt kinderlijke seks heb.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2010, 14:12
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Ik denk dat het gewoon ontzettend komisch is omdat je weet dat het eigenlijk debiel is.
Oud 03-09-2010, 20:47
zoef de haas
zoef de haas is offline
Waarom debiel?
Oud 03-09-2010, 21:40
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Waarom debiel?
Elkaar een beetje geil praten
Ik bedoel.
Als elkaar kan zien gewoon elkaar zien.
afstand relatie kan het een oplossing zijn ja.. maar ik vind het nogal ... debiel
Oud 03-09-2010, 22:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Elkaar een beetje geil praten
Ik bedoel.
Als elkaar kan zien gewoon elkaar zien.
afstand relatie kan het een oplossing zijn ja.. maar ik vind het nogal ... debiel
Maar, waarom dan? Ik bedoel, prima dat je die mening hebt, ik kan me zowel best voorstellen dat je het helemaal geweldig vindt als dat je het helemaal niks vindt, maar waarom meteen debiel?
Oud 04-09-2010, 01:52
Verwijderd
Citaat:
Maar, waarom dan? Ik bedoel, prima dat je die mening hebt, ik kan me zowel best voorstellen dat je het helemaal geweldig vindt als dat je het helemaal niks vindt, maar waarom meteen debiel?
Het idee, waarop die gesprekken meestal gaan. "Zeg wat heb je aan" enz.
Dat lijkt me nogal een onnatuurlijke manier om elkaar op te geilen. Sowieso doe ik dat doorgaans niet verbaal maar fysiek. Dus, wat mij betreft is dat de reden om het heel lacherig te vinden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2010, 02:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Dat lijkt me nogal een onnatuurlijke manier om elkaar op te geilen. Sowieso doe ik dat doorgaans niet verbaal maar fysiek. Dus, wat mij betreft is dat de reden om het heel lacherig te vinden.
Het is, net als met seks, toch zo geil als je het zelf maakt? Enkel en alleen een paar keer in en uit iemand gaan is nou ook niet echt geniaal, maar je kunt seks desalniettemin wel heel erg leuk / interessant / geil / etc. maken. Hetzelfde geldt, lijkt mij, voor telefoonseks. Toch?
Oud 05-09-2010, 04:42
Verwijderd
Citaat:
Zo gaan die gesprekken misschien in films. Maar zo gaan ze in t echt niet.

En sja als je dat alleen fysiek kan... Verbaal opgeilen is een stapje daar voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 09:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Haha wij zijn anders echt een keer begonnen van 'honey, what are you wearing?'
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 11:44
Verwijderd
Citaat:

En sja als je dat alleen fysiek kan... Verbaal opgeilen is een stapje daar voorbij.
Nou gefeliciteerd, maar ik heb liever een lichaam tegen me aan dan een telefoon.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Hoe gaan die telefoon gesprekken dan wel in het echt? duidelijk dat jij er meer vanaf weet dan ons
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 12:50
miesmo
miesmo is offline
Citaat:
Hallo,

Ik ga dus voor het eerst telefoonsex met mijn vriendin proberen maar ik weet niet echt wat Ik ervan moet verwachten..
Ik verwacht dan zo'n gesprek van:
Hey wat heb je aan? en dat je elkaar opdrachten gaat geven van raak dit aan enz.

Deel je ervaringen, tips enz. maak mij klaar voor m'n eerste ervaring met telefoonsex.
Even voor de duidelijkheid: ik ben een man/jongen van 15 jaar.
Alvast bedankt

suc 6 ik heb het nooit gedaan maar ik ben een meid van 15 bij na 16 dusjaa
Met citaat reageren
Oud 05-09-2010, 15:56
Verwijderd
Nee, niet met mijn vriendin
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 05:33
Verwijderd
Citaat:
Nou gefeliciteerd, maar ik heb liever een lichaam tegen me aan dan een telefoon.
Het is ook niet een alternatief. Jezus.

Het is iets als je elkaar niet kan zien.

Citaat:
Hoe gaan die telefoon gesprekken dan wel in het echt? duidelijk dat jij er meer vanaf weet dan ons
Dat is iets spontaans. Dat is niet hier te beschrijven. En ik hoop dat je vraag niet serieus is.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2010, 08:52
Verwijderd
Citaat:
Dat is iets spontaans. Dat is niet hier te beschrijven. En ik hoop dat je vraag niet serieus is.
Nee hoor, maar je kwam zo zelf verzekerd over dat ik dacht van ''die heeft het vast wel al een keer gedaan''.

Verder staat telefoonseks niet hoog bij mij in het vaandel, het idee alleen al dat je staat (of ligt) te hijgen aan een telefoon.......bah

Citaat:
Het is ook niet een alternatief. Jezus.

Het is iets als je elkaar niet kan zien.
Ben ik mistig, of spreek je hier jezelf tegen? in mijn ogen is dat toch een alternatief?

Laatst gewijzigd op 06-09-2010 om 20:55.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 04:37
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, maar je kwam zo zelf verzekerd over dat ik dacht van ''die heeft het vast wel al een keer gedaan''.

Verder staat telefoonseks niet hoog bij mij in het vaandel, het idee alleen al dat je staat (of ligt) te hijgen aan een telefoon.......bah

Ben ik mistig, of spreek je hier jezelf tegen? in mijn ogen is dat toch een alternatief?
Het heeft niks met hijgen te maken, het zijn geen late night telefoonreclames die je na gaat doen. Je zal toch ook wel eens spannende mailtjes/msngesprekken/smsjes sturen? Telefoon seks is net zo alleen dan wat intiemer.

Je bent mistig. Ik bedoel dat het niet een alternatief is voor irl seks. Maar eerder iets wanneer je elkaar niet kan zien.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 08:15
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:
Je bent mistig. Ik bedoel dat het niet een alternatief is voor irl seks. Maar eerder iets wanneer je elkaar niet kan zien.
Dan is het dus wél een alternatief.
Oud 08-09-2010, 09:41
Verwijderd
Jongens, of het wel of niet een alternatief is doet er niet toe. Het zou dus ook fijn zijn wanneer jullie daar niet meer over zouden willen steggelen en gewoon wat meer ontopic verder zouden gaan.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 11:13
speedyme
speedyme is offline
Jah maar werd er niet echt opgewonden van ofzo dus van mij hoeft het niet.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2010, 20:35
tweet123
tweet123 is offline
ik heb best veel ervaring met phone-sex moet k zeggen.. nachten lang.. gewoon verhaaltjes verzinnen, ik begin dan meestal, en dan zeg je op n gegevn moment van , zo en nu stop ik even en mag jij verder vertellen geil stemmetje op zetten (nou ja ik ben meisje dan..) t is heerlijk de fantasie die er dan door je heen gaat.. (:
ik vind t een aanrader.. maar.. je moet dan wel beetje je verhaaltje waarmaken, dat is t allergeilste er aan vind ik (A) heb dat al paa rkeer gedaan.. zeker aanrader... je weet stiekem wat er gaat gebeuren,, maar toch weer niet, want je wordt op de een of andere manier toch wel verrast...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 10:23
Verwijderd
Ook wij doen regelmatig aan telefoonsex,

Tja, hoe dat dan gaat? Het hebben over de vorige keren dat je sex had? Wat je fijn vond?...
Geile opmerkingen maken?, Ik weet het niet het gaat vanzelf.

Ik vind het gewoon heerlijk om hem te horen, en dat ik dan mee mag genieten
Met citaat reageren
Oud 19-09-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Dan is het dus wél een alternatief.
De mogelijkheid tot echte seks is er niet, het is dus niet zozeer dat je de keuze hebt tussen echte seks en telefoonseks, je hebt de keuze tussen telefoonseks en slapen. Het is dus inderdaad een alternatief, maar niet zozeer voor seks (want dan kiest iedereen uiteraard voor 'echte' seks, duhuh)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten