![]() |
||
Citaat:
![]() Ik bedoel. Als elkaar kan zien gewoon elkaar zien. afstand relatie kan het een oplossing zijn ja.. maar ik vind het nogal ... debiel ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat lijkt me nogal een onnatuurlijke manier om elkaar op te geilen. Sowieso doe ik dat doorgaans niet verbaal maar fysiek. Dus, wat mij betreft is dat de reden om het heel lacherig te vinden. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En sja als je dat alleen fysiek kan... Verbaal opgeilen is een stapje daar voorbij. |
![]() |
||
Citaat:
suc 6 ik heb het nooit gedaan ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het is iets als je elkaar niet kan zien. Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder staat telefoonseks niet hoog bij mij in het vaandel, het idee alleen al dat je staat (of ligt) te hijgen aan een telefoon.......bah Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 06-09-2010 om 20:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je bent mistig. Ik bedoel dat het niet een alternatief is voor irl seks. Maar eerder iets wanneer je elkaar niet kan zien. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik heb best veel ervaring met phone-sex moet k zeggen.. nachten lang.. gewoon verhaaltjes verzinnen, ik begin dan meestal, en dan zeg je op n gegevn moment van , zo en nu stop ik even en mag jij verder vertellen
![]() ik vind t een aanrader.. maar.. je moet dan wel beetje je verhaaltje waarmaken, dat is t allergeilste er aan vind ik (A) heb dat al paa rkeer gedaan.. zeker aanrader... je weet stiekem wat er gaat gebeuren,, maar toch weer niet, want je wordt op de een of andere manier toch wel verrast... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |