Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2010, 23:26
Hank Ankermank
Hank Ankermank is offline
Hallo ik weet nu niet zo goed wat ik moet doen, dit is mijn probleem:

Voor de zomervakantie heb ik een via een vriendin een meisje leren kennen. Ik kende haar al van gezicht omdat ze het zusje is van een gozer waarmee ik les heb. Toen ik haar voor het eerst sprak (op het strand) hebben zij en ik een beetje lopen praten over koetjes en kalfjes, en toen heb ik haar uitgenodigd voor een feestje bij mij thuis, ik zou immers een feestje over 2 dagen geven.
Nou ik zie haar dus op mijn feestje, en we raken weer even aan de praat. Na alleen een half biertje moesten zij en haar vriendinnen weg, dus dat werd afscheid nemen.
Toen ze bij mij voor de deur stond om afscheid te nemen gaf ze me een knuffel, maar tot mijn verbazing kwam ze recht met haar gezcht op me af. Ik vond haar zeker niet lelijk en dus hebben we 10 min staan zoenen.
De volgende dag was er een feest in de buurt waar zij dus ook naartoe ging. Ik ben daar ook met vrienden naartoe geweest. Ik ben haar bij binnenkomst weer tegengekomen en voordat ik kon vragen hoe ze mijn feestje vond, stonden we alweer onder luid gejuich te zoenen. Die avond/nacht hebben we nog zo'n 8 keer gezoend. Ik hoorde achteraf dat ze wel wat op had qua drank.

Logisch gevolg; ik zie haar heel erg zitten!

Een week na die 2 feesten hebben zij en ik msn en nummers uitgewisseld en zijn we via dat weer aan de praat geraakt. Ik heb haar toen gevraagd of ze een keer mee naar de film wou, en zij ging daar maar al te graag op in! Maar wat bleek een paar dagen later: haar ouders kwamen er ineens mee om 2 weken naar spanje op vakantie te gaan. BALEN.
Zij dus weg en ik ging dus wachten tot ze weer terug was zodat we weer wat konden gaan doen. Het lullige wat nu komt is dat mijn ouders ineens kwamen zonder overleg aanzetten dat we eerst een weekje naar belgie zouden gaan en daarna een week naar italie. Normaliter heb ik daar geen problemen mee, totdat ik hoorde wanneer we weggingen; 2 dagen voordat zij aankwam. Ik heb nog van alles geprobeerd maar ik moest en zou meegaan. Ik heb na mijn vakantie nog alleen af en toe contact met haar gehad via msn.

Maar nu is school weer begonnen, en gelukkig zit ze op dezelfde Arnhemse middelbare school als ik. Het probleem is nu dat als ik haar nu gedag zeg of een praatje met haar maak op msn, ze heel ongeinteresseerd reageert. Ik ben bang dat ze haar interesse is verloren...

Heb ik het nou allemaal laten "doodbloeden" of is er volgens de dames onder jullie iets anders aan de hand?
Commentaar/hulp zou heel erg prettig zijn, ik zit nu namelijk behoorlijk in de prut...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2010, 12:29
Verwijderd
Hmm wel gek als ze in eerste instantie wel geïnteresseerd was en nu niet meer... een beetje doodbloeden door die wachttijd zou wel kunnen, maar dat zou snel genoeg weer aangewakkerd moeten kunnen worden. Als ze echt niet meer geïnteresseerd is, vraag ik me af of ze in de tijd dat jullie elkaar niet hebben gezien, niet iemand anders leuker is gaan vinden...
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 13:38
Daantjer
Daantjer is offline
Ik ben het eens met Freyja
Met citaat reageren
Oud 07-09-2010, 14:31
Changshan
Changshan is offline
Ongeïnteresseerd, of misschien net als jij bang dat het doodgebloed is. Ik zou het uitzoeken.
Reageren

Regels voor berichten