Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ''Arnold heeft becijferd dat in Rotterdam 75 procent van de economiestudenten met een N&T-profiel (in)direct de benodigde zestig studiepunten in het eerste jaar haalt, tegen 52 procent met een E&M-profiel. Ook haken N&T-studenten minder vaak af dan E&M-studenten: 25 tegen 45 procent. '' http://www.limburger.nl/article/2010...100509958/1056 |
![]() |
|
![]() |
Aha, ik zie het. Ten eerste= Ik wil meer zaken doen, de uitgevonden producten laat ik aan andere mensne over die het dan voor me bedrijf maken. Ten tweede= bedankt voor de tips maar als ik voor een profiel Economie en Maatschappij kies moet ik wa studeren? Dus ik iwl meer de zaken doen, he. Zo creatief ben ik ook niet. ik kan het wel uitvinden maar niet zelf designen, ontwerpen mooi maken enc. Ben beter in het zakelijke gedeelte.
|
![]() |
|
Het beroep 'ondernemer' is geen beschermt beroep. Dus je hoeft niks te studeren. De meeste succesvolle ondernemers zijn gelijk na de middelbare gaan werken, en hebben dus niet gestudeerd of een studie afgemaakt.
Als je toch wil studeren, kies dan iets wat je leuk vindt en waarvan je denkt dat je het kan gebruiken.
|
Heerlijk dit soort postings, als iemand dit over 5 jaar terug leest...."Ik wil ondernemer worden."
Ik zou zeggen, pak het vak/pakket waar je goed in bent.....een baan kiezen komt later.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maareh mijn economieleraar vertelde mij dat wat je in VWO4/5/6 doet qua economie dat je dat in 3-4 maanden op de Uni doet en dat het dus alleen maar handig was omdat dat tempo heel hoog was ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|