Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2010, 13:31
Hippie :peace:
Hippie :peace: is offline
Ey, heb alweer jullie hulp nodig !, eh.. moet nu zelf ook inleiding maken, de argumenten ( 3 ) en 1 tegenargument met weerlegging. Ook natuurlijk het slot.

Ik moet ook de bronnen vermelden die ik ervoor heb gebruikt en de verschillende meningen die mensen hebben, dat euthanasie moord is, eh.. zodanig terniet maken, dat mijn standpunt overtuigend genoeg is.

- Euthanasie is geen moord, omdat de persoon toestemming geeft, die zelf de beslissing heeft gemaakt van: Ik wil niet meer verder leven. Hierop aansluitend is dat euthanasie op een strikte manier word toegepast, en niet bijvoorbeeld met een kogel door je hoofd geschoten. ( bron vinden waar de manier word verteld hoe euthanasie word toegepast )

- De reden dat een persoon euthanasie wilt laten plegen, heeft sowieso wel een goed argument, dus de mensen die het laten doen, zijn nog wel 100% bij hun hoofd. Deze redenen kunnen zijn: Liefdes leven verloren, of een ernstige ziekte, zoals kanker, die niet meer te genezen is. ( Aantal mensen die een ziekte hebben weergeven, die euthanasie hebben laten plegen )

- ?

Tegenargument met weerlegging: De definitie van moord is: iemand op een onwettige wijze en met voorbedachte rade een persoon van het leven beroven.

Weerlegging: Moord is op een onwettige manier iemand van het leven beroven. Euthanasie is op een wettige manier, waardoor het dus niet onder moord valt.

Ik vind mijn tegenargument nogal erg zwak, maar kon niets beters verzinnen, en een derde argument kon ik ook niet mee opkomen.

Graag hulp !, heb nog erg veel ander huiswerk en ben haast radeloos met wat eerst etc !.

MVG

Victor
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten