![]() |
|
![]() |
Voor school heb ik met een aantal andere mensen een website gemaakt:
http://www.appucation.tk De website bevat informatie over applicaties voor mobiele apparaten zoals iPod, iPhone, maar ook andere telefoons en draagbare apparaten. Er staan applicaties die vooral gericht zijn op educatieve doeleinden. Dit onderwerp is gekozen omdat dit telkens belangrijker wordt en ook scholen zich hier meer op gaan richten. Steeds meer mensen hebben dan ook een smartphone of een iPod of iets dergelijks. Er moeten natuurlijk nog veel meer artikelen op komen maar we zijn nog niet zo lang online. Ook willen we op den duur een andere domeinnaam dan het .tk adres wat we nu hebben. Graag hoor ik jullie reactie op de website, en wat er nog beter kan! Robin |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Dit vind ik nou een leuke topic voor een leuke site, in plaats van topics die naar zeer onnuttige (reclame)sites verwijzen.
Ik raad je de volgende dingen aan:
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik neem aan dat je wel naar de itunes pagina mag verwijzen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Beleidszaken |
[T&C] Wat nu? Verwijderd | 45 | 21-06-2009 23:15 |