Advertentie | |
|
![]() |
|
Nee, het is dus niet netwerk, maar "de naam van onze subforum" -> "HP MediaSmart Webcam-software" -> Downloaden (directe link naar de download link).
|
Ik heb een zelfde probleem, maar dan met een Toshiba laptop.
Wat ik uiteindelijk gedaan heb is via internet zoeken naar wat de snelkoppeling is voor de webcam. En met behulp van die snelkoppeling (in mijn geval Alt+F7) bleek hij het wel te doen. Voor mij is dat goed genoeg, dus ik heb het er bij gelaten. Misschien kun je ook zoiets opzoeken voor jouw laptop en kijken of het werkt?
|
Verwijderd
|
Goed, het probleem is denk ik wel opgelost, want de webcam staat echt nérgens bij apparaatbeheer. Dus waarschijnlijk zit er gewoon een fout in waardoor het niet goed geďnstalleerd is bij het installeren van windows ofzo. Maar ik ga niet windows eraf halen xD dat gaat me wat te ver voor een webcam
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Headset werkt niet voldoende brands | 2 | 31-10-2011 12:30 | |
Software & Hardware |
[Webcam aan -> toetsenbord doet het niet] Geranium-Tulp | 1 | 25-09-2005 10:44 | |
Software & Hardware |
[Drivers] Webcam doet het niet meer welle | 9 | 07-06-2005 18:28 | |
Software & Hardware |
[webcam] hij doet het niet love is life | 7 | 13-03-2005 10:51 | |
Software & Hardware |
[Webcam] Foto's maken? Marloutjuh | 3 | 29-03-2004 10:18 | |
Software & Hardware |
help mijn webcam doet gek cltcl | 9 | 18-05-2002 12:00 |