Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Er zitten fantastische aanbiedingen tussen. Ik heb een aanbod gehad voor een habbekrats in een villa tussen Soest en De Bilt te wonen voor gegarandeerd 2,5 jaar en mogelijk langer terwijl de eigenaren plus hun huisraad een paar jaar in het buitenland zaten voor een uitbreiding van hun bedrijf. Dat soort dingen zitten er tussen. Meestal niet in grote steden, maar ze zijn er wel. Aangezien Kitten nu al een onderkomen heeft, is dat het overwegen waard. Als er niets voorbij komt dat heel erg goed is, doe je er gewoon niets mee.
|
Verwijderd
|
Welke stad?
In plaats van anti-kraak heb je soms ook tijdelijke verhuur. Daar woon ik nu ook in en dat is een stuk beter geregeld; betere rechten, het zit bij een legitieme woningstichting dus geen oneerlijke praktijken, en alsnog supergoedkoop. Heb een appartementje met kale huur 155 euro in de maand, en kan er tot 2012 of zelfs na 2012 blijven wonen ![]() |
![]() |
|
Tijdelijke huur is vaak wel populair, althans bij mij in de stad wel. Er wordt in ieder geval veel op ingeschreven waardoor je kansen verkleinen. Wellicht heb je een mooie uitzondering, maar ik zie ook dat deze woningen alleen water- en winddicht worden gehouden, dus dat je je ook niet al teveel luxe moet wensen.
Begin bij inschrijven als je dat nog niet hebt gedaan. Er zijn gemeenten waar ze heel handige vormen van het vinden van een woning toepassen. In mijn situatie ben ik ingeschreven bij twee instanties, waarvan er een puur met loting werkt. Dus iedere maand evenveel kansen, en het is gratis. Particulier kan ook werken, maar de prijzen liggen vaak hoger dan sociale huur en bemiddelingsbedrijven vragen vaak een aardige smak geld voor hun diensten (ter hoogte van een maand huur heb ik vaak genoeg gezien). Een woningbouwvereniging hoef je niet te vertellen van je toekomstplannen. Ik kwam op gesprek ook aanzetten met twee banen en een totale werkweek van 40 uur. Op dat moment wist ik al dat de hoofdbaan zou komen te vervallen, maar dat heb ik niet gezegd. Inmiddels heb ik een andere baan gevonden, werk ik 12 uur per week minder, maar woon ik er nog steeds. |
![]() |
|
![]() |
Is kopen misschien een optie voor je? Heb je bijvoorbeeld ouders die financieel wat kunnen helpen? Er zijn tegenwoordig startersappartementen beschikbaar. Deze zijn niet heel groot (30 - 40 m²), maar je hebt wel alles voor jezelf en meestal zijn ze wel betaalbaar.
Succes ermee <knip> Laatst gewijzigd op 25-10-2010 om 12:29. Reden: Reclame |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin heeft het uitgemaakt, en ik wil haar terug SpeedyMartinos | 25 | 16-12-2015 11:50 | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Liefde & Relatie |
Hoe kan ik nu verder gaan dino84 | 10 | 18-03-2003 13:07 | |
Psychologie |
Ik wil het niet meer/Hoe moet ik verder? Miracle | 33 | 05-01-2003 21:56 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil mijn ex terug HipHopSter | 7 | 03-04-2002 21:52 |