Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ok, hebbes:
Gedicht vind ik niet mooi. ''Dicht'' staat imo zowel beter qua loop van de zin als dat het niet tevens de betekenis van poëzie kan hebben (die dubbele betekenis stoort me, in dit geval). Ook God met een hoofdletter vind ik geen slimme keuze, het trekt té veel de aandacht. Gebruik van het woord god an sich vind ik overigens (hier) wel passend. Ten slotte vind ik ''doodgaan zal'' minder goed, ik maak er vanzelf ''dood zal gaan'' van en als ik het dan goed wil lezen moet ik mezelf echt forceren. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm, die 'dicht' snap ik ergens wel, maar ik vind 'gedicht' logischer, omdat ik er ook mee wilde zeggen dat die deur ooit wel openstond. Met God heb je gelijk, volgens mij is het qua spelling zelfs fout met die hoofdletter. Die ga ik aanpassen. Het "doodgaan zal" laat ik zo, want ik moet mezelf echt in een bocht wringen om het als "dood zal gaan" te lezen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Etmakas, wat zei ik nou over niets aan je gedicht veranderen! ![]()
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Op kamers Shadina | 98 | 01-10-2006 16:06 | |
Werk, Geld & Recht |
[studentenkamer] Te vroeg kamers vrij terwijl studie in augustus begint. Severus | 22 | 31-03-2005 10:53 | |
Werk, Geld & Recht |
Kamer Vaj | 11 | 28-11-2004 19:20 | |
Liefde & Relatie |
Op kamers, of toch niet...?! 20marianne12 | 26 | 12-05-2003 18:33 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
LPF wil werkwijze Kamer veranderen Atje85 | 41 | 17-02-2003 13:45 | |
Algemene schoolzaken |
Kamer in Utrecht --> Paar vraagjes. Verwijderd | 15 | 30-09-2002 12:54 |