Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dank jullie wel, mijn moeder zegt altijd nee maar ik wist nooit waarom door jullie weet ik dat ik het echt niet moet onderschatten dank jullie wel
![]() Maar mijn moeder is heel de dag werken 5 dagen elke week en ik ben vaak alleen en ik wil niet zo graag alleen zijn dus wat voor huisdier kan ik dan nemen? Iemand een idee? Xx |
![]() |
|
Ik vind het ten eerste heel erg goed van je dat je dat inziet, in plaats van door te zeuren of het niet te geloven!
![]() ![]() Het lijkt mij ook niet leuk om zoveel alleen thuis te zijn, dan kan ik me voorstellen dat je graag een dierenmaatje zou willen hebben. Ik begrijp volkomen dat een hamster niet het meest sociale, gezellige huisdier is. ![]() Als je voor een knaagdier gaat kan je misschien beter denken aan een rat (of liefst 2 of meer, aangezien het erg sociale dieren zijn). Of misschien een cavia. Als jullie al een kat gewend zijn zou dit zeker ook een goede optie kunnen zijn: misschien kan je eens gaan kijken in het dierenasiel. Hier zijn heel veel lieve katten en kittens die een nieuw thuis zoeken.
||
Citaat:
![]()
|
@sudoku, zei je niet ooit dat cavia's vet irritant waren omdat ze zulke vreselijke geluiden maken?
OT: Zelf lijkt mij een cavia wel vet gaaf. Gewoon omdat ze er zo leuk uitzien ![]()
||
Citaat:
Ja, ik ben absoluut geen knaagdierenliefhebber (ik ben echt een hondenmens), maar ik kan me heel goed voorstellen dat het leuk is om een cavia te hebben (ookal vind ik ratten leuker). ![]() Maar een kat lijkt me in deze situatie misschien het meest geschikt.
||
Citaat:
Je kan haar misschien ook overtuigen met het feit dat het verzorgen van een huisdier heel goed is voor de ontwikkeling van kinderen. ![]() Het kan ook erg handig zijn om een brief te schrijven naar je moeder waarin je vertelt waarom je graag een kat wil, dan heb je niet de kans boos/verdrietig te worden als ze nee zegt en kan je moeder het rustig lezen en erover nadenken. ![]() Ik raad je sowieso heel erg aan om eens bij het asiel te gaan kijken (misschien zelfs samen met je moeder). ![]() Je kan ook alvast eens kijken op: www.ikzoekbaas.nl MAAR, dit wil ik wel even zeggen, een kat wordt gemiddeld wel 10 tot 20 jaar oud en moet zijn hele leven zorg krijgen. Bedenk dat de verzorging van een kat ook niet niks inhoudt!
||
Citaat:
![]() Als je zo'n typische buiten-kat hebt is er bar weinig aan vind ik. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |