Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2010, 10:14
Verwijderd
឵឵឵឵឵

Laatst gewijzigd op 22-08-2021 om 14:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-10-2010, 09:27
Verwijderd
Als het goed is krijg je precies te horen wat je moet leren, en mja, uiteindelijk komt het vaak neer op alle stof die je van de NHA krijgt. Per vak verschilt hoe je iets moet kunnen; bij wiskunde moet je kunnen toepassen, bij Engels moet je bepaalde teksten kunnen lezen en op een bepaald niveau Engels kunnen spreken, bij Nederlands zal je ook een tekst moeten kunnen lezen en daar vragen over moeten kunnen beantwoorden. Het is feitelijk 1 grote toets waarin alles behandeld kan worden.

Ik heb staatsexamen VWO gedaan en dus ook mondelingen gehad; die zijn eigenlijk hetzelfde als de schriftelijke examens, alleen dan dus mondeling. Bij Engels en Nederlands ging het over de gelezen boeken en moest ik een stukje tekst voorlezen (in het Engels een stukje uit een krant, bij Nederlands een gedicht).
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 11:02
poldervrouw
poldervrouw is offline
wat denk je zelf ? Je doet gewoon eindexamen zoals ieder ander. Alleen doe je ook nog een mondeling deel. Het is geen proefwerk, men verwacht dat je alle stop van het havo beheerst, dus moet je daar hard voor leren. Ik heb zelf vorig schooljaar mijn havo gehaald (gevolgd bij nha en loi) en heb dus ook examen gedaan etc. Ik had profiel NG..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten