Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2010, 10:18
hulpje
hulpje is offline
Hoi, ik ben in de zomer van 2009 geslaagd voor het VWO en in de tussentijd heb ik niet veel gedaan.

Ik heb nu mijn eindrapport nodig en ik kan de mijne niet meer vinden!

Alleen ik kan me nog herinneren dat in de 6e je eindrapport (van je schoolexamens dus) vlak voor het eindexamen ergens naar toe werd opgestuurd en je daarvoor iets moest ondertekenen.

Het is dus volgens mij wel zo dat je eindrapport van de middelbare school (dus niet je diploma cijferlijst met je eindexamens enzo) ergens opgeslagen ligt.

Weet iemand of dit klopt en waar ik het dan kan opvragen???

bvf
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2010, 12:57
Verwijderd
Ik denk dat je oude school die cijfers nog gewoon in hun systreem heeft staan, en dat het dus het makkelijkst is om ze op te bellen en te vragen of ze je rapport opnieuw voor je printen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2010, 18:15
Verwijderd
Wij hebben helemaal geen rapport gekregen. Alleen van die tussentijdse uitgeprinte flut dingetjes, maar dat waren gewoon cijferlijsten. Dus weet je echt zeker dat je een rapport moet hebben, en niet gewoon een cijferlijst waarop alle vakken met gemiddelde cijfers staan?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 11:40
kimvdbos
kimvdbos is offline
Meestal kun je wel een kopie vragen op je oude school. Ik zou je school gewoon even bellen. Ze bewaren die bestanden altijd wel een tijdje! Maar ben je dan ook niet je kopie van je diploma kwijt? Lijkt me dat je die ook nodig moet hebben, daarbij zitten ook vaak lijsten van je gemiddelde cijfers enzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten