Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij is het niet iets Russisch, maar het bestaat wel in Rusland, geloof ik. Wacht, er ligt hier ergens een woordenboek. Oh, daar staat het niet in.
Beneden stond een pak Noorse. Het heet daar bloobaersoppa. Met een rondje op de a en de ae aan elkaar, maar ik heb geen zin om uit te vinden hoe dat moet op dit toetsenbord. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Volgens google.ru bestaat wel jagodnyj sup. http://www.povarenok.ru/recipes/category/157/
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je iets wil eten om je honger te stillen, eet dan iets wat goed vult. Soep beschouw ik echt als een licht voorgerecht, maar niet als hoofdmaaltijd, hoe vol je die soep ook stouwt. ![]() Hm, btw, zou kebabsoep niet een instant-hit kunnen worden? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Soep van haaienvinnen en kip gemaakt, maar in Nederland (in de minder dure restaurants) is het een met maiszetmeel gebonden kippensoep met eiwit erdoorheen, die zogenaamd de haaienvinnen moeten voorstellen. Soep met echte haaienvinnen is er doorgaans wel in restaurants, maar vaak onder een andere naam, bijvoorbeeld Chinese Haaienvinnensoep. Deze zijn echter tamelijk duur en er moet vaak langer op gewacht worden, omdat de haaienvinnen nog ontdooid moeten worden. Kans dat je dus gewoon kippensoep hebt gegeten dat voor haaienvinnensoep moest doorgaan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pf ik zou maandag dus aan het werk gaan, maar omdat het big-register zo sloom is kan dat waarschijnlijk niet
![]() En eerst kreeg ik een heel stom onduidelijk mailtje daarover ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Shoarmasoeprecept:
Men neme: Water. Vooral water. Knoflook. Knoflookpers. Pan. Gasfornuis. Brood. Schaap. Zout. Olie. Bereiding: Hak het schaap in stukken. Doe de stukken schaap in de pan. Kokenkokenkoken. Zout erbij, brood verkruimelen en in de pan, knoflook en olie erbij. Volgorde toevoegen ingrediënten is optioneel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Sowieso, dingen eten omdat je ze een keer wil proberen, wat een onzin. Ik wil dat filmpje van Sean Lock en Jeremy Clarkson in QI daarover posten, maar het is er niet.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ken mensen die ook donderdag hun diploma kregen, en toen al drie weken aan het werk waren, waarbij iemand anders garant stond voor hen. |
![]() |
|
|