Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (heb toen een half uur met een plakkende wandelende tak op me kop gezeten ![]() |
![]() |
|
Op de basisschool zat er een jongen in mijn klas die nam ze in een glazen pot voor bladeren en takken mee naar school. Ik denk dat het niet veel uit maakt waar je ze in doet zolang er maar veel bladeren en voldoende lucht zijn.
|
Verwijderd
|
kat, je gaat toch niet echt wandelende takken kopen he... of wil je ze voor je verjaardag??
volgend jaar ga ik dan iig niet op die beesten passen... wandelende takken zijn *volgens mij* verschrikkelijke irritante beesten, die net zo kriebelen als spinnen, die zich gigatisch snel voortplanten, en je kan er niks mee. koop dan een of ander leuk beest waa je wel wat mee kan... btw hier staat ook nog info over wandelende takken |
![]() |
|
Verwijderd
|
moet je wel gaas met minmini gaatjes nemen want die beesten kruipen overal onder/tussendoor. zoals gezegd veel klimop geven want als je ze te weinig geeft gaan ze de andere wandelende takken opvreten (wij hadden op een gegeven moment allemaal wandelende takken met maar een paar poten enzo) en ja het maakt niet uit of je er maar 1 neemt ofzo, die beesten hebben nl geen partner nodig om zich voort te planten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Flora & Fauna |
Welk huisdier zou je graag willen hebben? Daantje_0705 | 102 | 18-05-2005 13:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe schrijf je een verhaal? songeur | 35 | 30-10-2004 20:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Een mythe SiemdeCyper | 25 | 13-07-2004 22:42 | |
Algemene schoolzaken |
Leraar-anekdotes-citaten ArieP | 37 | 29-07-2003 22:21 |