HEY,,
Ik heb het volgende probleem.
Afgelopen jaar besloot ik lenzen te gaan dragen. Via het Sint Locas ziekenhuis, heeft men lenzen voor mij besteld. Een paar weken later, kreeg ik een factuur die ik binnen 14 dagen moest betalen. Dit heb ik dan ook betaald( wel geleend van mijn broer). Ik vertrouwd hun en heb niet moeilijk gedaan, gewoon ervan uitgaand dat alles klopte. Niets is minder waar, een paar maanden later kwam ik die factuur tegen en tot mijn ongeloof heb ik voor twee paar lenzen betaald(400 euro) terwijl ik maar één paar hebben ontvangen!
Ik heb als eerste een mail gestuurd, als antwoord kreeg ik dat ze geen klachten behandelen over iets dat meer dan 3 maanden verouderd is.
Oke, dat begrijp ik wel, ik had moeten opletten en ik ben er heel laat meegekomen.
Ik heb meermalen geprobeerd hun te bellen, wat me een hoop geld heeft gekost, je moet wel zo'n een half uurtje wachten voordat je geholpen wordt. Maar oke goed , uiteindelijk gaat het om 200 euro die ik betaald heb voor niets...
na lang wachten kreeg die vrouw te spreken, ik legde mijn probleem uit en ze bod me aan om me die paar lenzen alsnog te sturen, maar ik weigerde, omdat ik aan een paar genoeg heb en die zijn voor twee jaar bedoeld. ik vroeg om mijn geld, en toen zei ze dat ze mijn verhaal wel raar vond en dat ze met anderen wilde erover praten, dat vond ik goed, ze beloofde me terug te bellen en tot de dag van vandaag niets gehoord.
Wat moet ik nu doen?
dankee jullie,,
|