Hallo allemaal

. Mijn vader en ik hebben een klein meningsverschil...
Wij hebben thuis een compleet netwerk. Hierop zijn aangesloten 1 vaste computer en twee laptops. De computer is een windows xp Mediageval, 1 laptop is windows xp professional, en mijn laptop is een windows 7. Wij kunnen dus allemaal internetten door gebruik van dit netwerk.
Mijn vader wil echter ook kunnen printen via het netwerk, en daarover gaat het verschil. Ik denk dat dit helemaal niet mogelijk is, omdat de printer niet draadloos is, en dat dus die signalen op de een of andere manier niet goed kunnen doorkomen. In mijn ogen gaat het dus als volgt: laptop stuurt signaal naar computer, en computer stuurt signaal naar printer. Maar omdat het niet rechtstreeks naar de printer gaat, vraag ik me af of dat wel kan via een router

.
Mijn vader denkt echter dat dit wel mogelijk is op de een of andere manier, waarschijnlijk op de manier zoals ik beschreef: via de computer.
De printer is een HP Deskjet D2300. Het is dus geen draadloze, of netwerk printer, heeft geen Bluetooth, of wat voor snufjes dan ook.
Wie kan mij hier helpen? Heb ik gelijk

, of mijn vader

?