Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
en ze is 2jaar ouder dan ik ze is 16 ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar ik had zoiets van het komt toch niet meer goed het gaat al heel lang niet goed en deze week was dan echt het ergst en het is al 2keer uit geweest (vorig jaar & 1a2maanden terug ofzo) en ik doe er ook nog heel veel mensen een plezier mee mijn ouders bijvoorbeeld.. en bijna iedereen van mijn school.. jep iedereen was tegen ons ![]() maar klinkt het raar dat het voelt alsof er een zware last van mijn schouders af is en ik voel me ook opgelucht maar als ik echt aan haar denk; haar gezicht voor me zie dan kan ik wel janken en ook als ik denk aan alle goede tijden die we met elkaar hebben gehad.. ik hou gewoon nog zielsveel van haar ![]() Is dat vreemd? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voordat iemand rare reacties gaat plaatsen doe dat alsjeblief niet jullie weten niet wat zij door heeft en moet maken Er is vrijwel geen moment van haar leven geweest dat zij niet door een hell moest het enige wat ik vraag is om een beetje respect te hebben dank u(A) er zit iets fout in haar hoofd. ze was gister afgevoerd met een ambulance. en dat kan komen door te veel stres en dat het uit tussen ons is is waarschijnlijk de laatste druppel geweest en ze is heel moe en niet normaal koud en ze voelde haar arm niet meer. dus ik ging gister uit school even een bloemen kopen en een kaartje er aan vast maken en toen aan een vriendin gegeven bij de receptie van het ziekenhuis want het zou niet zo goed zijn om mijn gezicht daar te laten zien.. ik gaf de bloemen niet omdat het mijn schuld is of dat ik haar terug wil (want dat wil ik niet..) en ook niet om iets goed te maken alleen omdat ik me zorgen maak ![]() ze ligt nu ook nog in het ziekenhuis ze weten nog niet hoelang ze er moet liggen iedereen vindt het raar dat ik me zorgen maak maar ik wil gewoon vrienden blijven we waren eerst beste vrienden we konden alles bij elkaar kwijt enzo.. zag gister een vallende ster wenste dat ze snel beter werd en snel uit het ziekenhuis mocht ![]() sorry ik moest even kwijt dat mijn leven nu een hell is en zag vandaag een foto van haar ze was helemaal bleek en zon slang of snoertje van haar arm ergens naar toe (kon ik niet zien) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is niet jouw fout dat ze in het ziekenhuis ligt:
Je moest het toch uitmaken want het liep niet lekker, het is dan het beste dat je dat zo snel mogelijk doet en niet dat je het uitstelt. Maar mocht je toch denken dat het uitmaken slecht was geweest: Het uitmaken was alleen de aanleiding (druppel die de emmer doet overlopen) dat ze in het ziekenhuis ligt, de oorzaak (echte reden) is waarschijnlijk stress door school ofzo. Als jij het niet had uitgemaakt was die emmer wel een andere keer overgelopen. Ik zou me verder ook niet al te ongerust maken, zo'n slangetje in je arm betekent niet zo veel. Heb ik ook een keer gehad. Laatst gewijzigd op 25-11-2010 om 19:39. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Net met haar gesproken via de foon
Ze ligt voor zowiezo nog een week en ze heeft een heel team om haar: psychologen; neurologen enz. ze kan haar linkerarm nog steeds niet bewegen en ze kan niet meer lopen (haar benen voelen aan als elastiek) ze mag om niets druk maken en ze zei tegen mij dat ze niet wist wie ze was (ze weet wel wie maar niet echt WIE zegmaar prachtig uitgelegd ![]() & ze zei ook: ik ben je bijna vergeten dat gaat makkelijk als je allemaal andere dingen aan je hoofd hebt. maar ze zei ook: 'Als ik hier uit kom dan ben ik weer het meisje die jij kent en niet die bitch' Op dat meisje ben ik verliefd geworden en heb het uitgemaakt omdat ze die bitch werd zegmaar en die vond ik niet leuk, maar als ze uiteindelijk uit het ziekenhuis komt dan is zij mij vergeten maar is er dan een kans dat ik haar weer leuk ga vinden? Omdat ze weer dat ene meisje is waarop ik verliefd werd.. en heb ik de foute keuze gemaakt om het uit te maken? want ze kon er niets aan doen dat ze zo deed.. Sorry dat ik dit allemaal vraag want waarschijnlijk kan ik die vragen alleen zelf beantwoorden, maar ik weet gewoon even niet meer wat ik moet denken(A) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin Brasco | 8 | 05-05-2005 00:51 | |
Liefde & Relatie |
ex in de klas Vini-Vidi-Vici | 17 | 07-09-2004 19:53 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin is goede vriendin van mn ex Vini-Vidi-Vici | 13 | 18-01-2004 10:51 | |
Liefde & Relatie |
Mijn vriendin belt met haar ex, en... shuriken | 12 | 28-04-2003 16:17 | |
Seksualiteit |
Soa Onderzoek - Mijn ervaringen..... verbal-violence | 53 | 20-08-2002 18:03 | |
Seksualiteit |
Sexblunders!! Verwijderd | 64 | 30-04-2002 07:41 |