Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2010, 15:11
Verwijderd
de laatste tijd doet mijn vriendin heel raar bij dr ex; ze praten zoveel met elkaar de laatste tijd en ze lacht zoveel en ze had aan hem vertelt dat ze weer naar het ziekenhuis moest voor haar bloedarmoede en een foto en niet tegen mij en dat ze is doorgestuurd.. en dat was donderdag (18-11) al..

en laatst zei ze dat ze iets moest zeggen tegen mij maar dat heeft ze niet gedaan
en ze is ergens bang voor maar dat is nog niet zeker ofzo dat weet alleen haar vriendin en ik snap ook niet waarom ze dat niet aan mij vertelt..

ik weet het gewoon niet ze zei dat ze hem niet meer leuk vond (ze heeft hem een keer boven mij gekozen ) en ik geloof haar maar ik vind dit gewoon bijzonder vreemd en ze wordt de laatste tijd ook om bijna alles boos wat ik doe gister avond nog aan de telefoon.. en vandaag doet ze opeens heel vrolijk en toen ik gefeliciteerd zei, want we hebben vandaag 4maanden <3, reageerde ze niet en even later zei ik het nog een keer en dan gaat ze het over dat haar neefje naar de f8 is wat ik niet eens wist..

ik wil dr gewoon niet kwijt en al helemaal niet aan/door hem
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-11-2010, 16:50
Verwijderd
klinkt als een verloren zaak, confronteer haar met dit, anders blijf je in onzekerheid
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 19:40
Verwijderd
Citaat:
klinkt als een verloren zaak, confronteer haar met dit, anders blijf je in onzekerheid
Dat probeer ik elke keer, maar als ik eenmaal begonnen ben met vertellen dan wijst ze op de van die stomme fouten die ik ooit of pas geleden heb gemaakt...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2010, 21:07
Verwijderd
Ze zei dat ze dingen wil doen die ze niet kan doen omdat ze een relatie heeft..
en dat ze die dingen mist
ik weet niet echt wat voor 'n dingen maar het zal wel flirten en misschien wel zoenen met jongens want ze zei dat ik niet wou dat zij dat met andere jongens deed..
ze wou eerst ook geen relatie met mij omdat ze dan geen vrijheid meer had

ik begrijp het wel maar ik snap het niet
waarom zou dat zo moeilijk zijn? ze heeft mij toch
en zijn hier ook mensen die dit herkennen? hebben jullie advies zodat ze niet bij me weg gaat? :$

Laatst gewijzigd op 23-11-2010 om 06:48.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 02:26
Verwijderd
Citaat:
Dat probeer ik elke keer, maar als ik eenmaal begonnen ben met vertellen dan wijst ze op de van die stomme fouten die ik ooit of pas geleden heb gemaakt...
Dat doen vrouwen graag maar daardoor moet je je niet van de wijs laten brengen. Als je haar aanspreekt op dom gedrag behoor je daar een eerlijk antwoord op te krijgen. Wil ze dat niet geven en begint ze te draaien (net als de Pvv zeg maar), fuck haar. Zoiets verdien je niet snel.

Verder speelt haar leeftijd ook parten. Ze is nog jong en onzeker (mag ik hopen) en ze begrijpt, of wil niet begrijpen, dat haar acties ook gevolgen hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 06:51
Verwijderd
Citaat:
Dat doen vrouwen graag maar daardoor moet je je niet van de wijs laten brengen. Als je haar aanspreekt op dom gedrag behoor je daar een eerlijk antwoord op te krijgen. Wil ze dat niet geven en begint ze te draaien (net als de Pvv zeg maar), fuck haar. Zoiets verdien je niet snel.

Verder speelt haar leeftijd ook parten. Ze is nog jong en onzeker (mag ik hopen) en ze begrijpt, of wil niet begrijpen, dat haar acties ook gevolgen hebben.
Dank je gister lukte het aardig maar ze hield nog wel wat achter dus ga ik dat proberen(A)
en ze is 2jaar ouder dan ik ze is 16
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 14:51
Verwijderd
Ze wil "vrijheid", die je volgens haar niet hebt als je een vriend hebt. Sta derboven en dump er. Van zo'n relatie wordt je niet vrolijk.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 15:17
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
Ze wil "vrijheid", die je volgens haar niet hebt als je een vriend hebt. Sta derboven en dump er. Van zo'n relatie wordt je niet vrolijk.
Inderdaad. Als je het toch niet goed kan vinden met haar, wat is er dan nog leuk aan een relatie?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad. Als je het toch niet goed kan vinden met haar, wat is er dan nog leuk aan een relatie?
Ik lees deze reacties nu pas maar ik had het zowiezo al uitgemaakt vandaag want ze zei dat ik vreemd deed en het nog wou proberen tot vrijdag en ze zei ook dat ze niets meer voelde bij het zoenen maar wel van me hield...

maar ik had zoiets van het komt toch niet meer goed het gaat al heel lang niet goed en deze week was dan echt het ergst en het is al 2keer uit geweest (vorig jaar & 1a2maanden terug ofzo)
en ik doe er ook nog heel veel mensen een plezier mee mijn ouders bijvoorbeeld..
en bijna iedereen van mijn school..
jep iedereen was tegen ons

maar klinkt het raar dat het voelt alsof er een zware last van mijn schouders af is en ik voel me ook opgelucht maar als ik echt aan haar denk; haar gezicht voor me zie dan kan ik wel janken en ook als ik denk aan alle goede tijden die we met elkaar hebben gehad.. ik hou gewoon nog zielsveel van haar

Is dat vreemd?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 16:39
Picidae
Picidae is offline
Nee dat is volstrekt normaal.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 15:55
Guinie
Guinie is offline
Hoezo was iedereen tegen jullie..?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 17:14
Verwijderd
Citaat:
ik had het zowiezo al uitgemaakt vandaag
Goedzo, jij doet meteen wat het beste is, zonder te twijfelen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Goedzo, jij doet meteen wat het beste is, zonder te twijfelen.
Helaas ligt ze nu in het ziekenhuis door mij...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2010, 19:08
moyra
moyra is offline
Citaat:
Helaas ligt ze nu in het ziekenhuis door mij...
Hoe komt dat?
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Hoe komt dat?

voordat iemand rare reacties gaat plaatsen doe dat alsjeblief niet jullie weten niet wat zij door heeft en moet maken Er is vrijwel geen moment van haar leven geweest dat zij niet door een hell moest
het enige wat ik vraag is om een beetje respect te hebben
dank u(A)

er zit iets fout in haar hoofd. ze was gister afgevoerd met een ambulance. en dat kan komen door te veel stres en dat het uit tussen ons is is waarschijnlijk de laatste druppel geweest en ze is heel moe en niet normaal koud en ze voelde haar arm niet meer. dus ik ging gister uit school even een bloemen kopen en een kaartje er aan vast maken
en toen aan een vriendin gegeven bij de receptie van het ziekenhuis want het zou niet zo goed zijn om mijn gezicht daar te laten zien..

ik gaf de bloemen niet omdat het mijn schuld is of dat ik haar terug wil (want dat wil ik niet..) en ook niet om iets goed te maken alleen omdat ik me zorgen maak
ze ligt nu ook nog in het ziekenhuis ze weten nog niet hoelang ze er moet liggen
iedereen vindt het raar dat ik me zorgen maak
maar ik wil gewoon vrienden blijven we waren eerst beste vrienden we konden alles bij elkaar kwijt enzo..
zag gister een vallende ster wenste dat ze snel beter werd en snel uit het ziekenhuis mocht

sorry ik moest even kwijt dat mijn leven nu een hell is en zag vandaag een foto van haar ze was helemaal bleek en zon slang of snoertje van haar arm ergens naar toe (kon ik niet zien)
Met citaat reageren
Oud 25-11-2010, 19:33
Verwijderd
Het is niet jouw fout dat ze in het ziekenhuis ligt:

Je moest het toch uitmaken want het liep niet lekker, het is dan het beste dat je dat zo snel mogelijk doet en niet dat je het uitstelt.

Maar mocht je toch denken dat het uitmaken slecht was geweest:
Het uitmaken was alleen de aanleiding (druppel die de emmer doet overlopen) dat ze in het ziekenhuis ligt, de oorzaak (echte reden) is waarschijnlijk stress door school ofzo. Als jij het niet had uitgemaakt was die emmer wel een andere keer overgelopen.

Ik zou me verder ook niet al te ongerust maken, zo'n slangetje in je arm betekent niet zo veel. Heb ik ook een keer gehad.

Laatst gewijzigd op 25-11-2010 om 19:39.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Het is niet jouw fout dat ze in het ziekenhuis ligt:

Je moest het toch uitmaken want het liep niet lekker, het is dan het beste dat je dat zo snel mogelijk doet en niet dat je het uitstelt.

Maar mocht je toch denken dat het uitmaken slecht was geweest:
Het uitmaken was alleen de aanleiding (druppel die de emmer doet overlopen) dat ze in het ziekenhuis ligt, de oorzaak (echte reden) is waarschijnlijk stress door school ofzo. Als jij het niet had uitgemaakt was die emmer wel een andere keer overgelopen.

Ik zou me verder ook niet al te ongerust maken, zo'n slangetje in je arm betekent niet zo veel. Heb ik ook een keer gehad.
ja oke maar ze dachten eerst dat ze een hersentumor had..
Met citaat reageren
Oud 26-11-2010, 15:41
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Wwat een schokend verhaal als ik dit zo lees....
Oud 26-11-2010, 17:36
Afwezignummer2
Het lijkt me ook niet een geweldige relatie met iemand die altijd op het randje van ziek is..
Ben je dan niet veel te voorzichtig, of kan je veel dingen niet met haar?
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me ook niet een geweldige relatie met iemand die altijd op het randje van ziek is..
Ben je dan niet veel te voorzichtig, of kan je veel dingen niet met haar?
Ik kon best veel met dr doen(A)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2010, 20:47
Verwijderd
Net met haar gesproken via de foon
Ze ligt voor zowiezo nog een week
en ze heeft een heel team om haar: psychologen; neurologen enz.
ze kan haar linkerarm nog steeds niet bewegen en ze kan niet meer lopen (haar benen voelen aan als elastiek)
ze mag om niets druk maken
en ze zei tegen mij dat ze niet wist wie ze was (ze weet wel wie maar niet echt WIE zegmaar prachtig uitgelegd )
& ze zei ook: ik ben je bijna vergeten dat gaat makkelijk als je allemaal andere dingen aan je hoofd hebt.

maar ze zei ook:
'Als ik hier uit kom dan ben ik weer het meisje die jij kent en niet die bitch'
Op dat meisje ben ik verliefd geworden en heb het uitgemaakt omdat ze die bitch werd zegmaar en die vond ik niet leuk, maar als ze uiteindelijk uit het ziekenhuis komt dan is zij mij vergeten maar is er dan een kans dat ik haar weer leuk ga vinden? Omdat ze weer dat ene meisje is waarop ik verliefd werd..
en heb ik de foute keuze gemaakt om het uit te maken? want ze kon er niets aan doen dat ze zo deed..

Sorry dat ik dit allemaal vraag want waarschijnlijk kan ik die vragen alleen zelf beantwoorden, maar ik weet gewoon even niet meer wat ik moet denken(A)
Met citaat reageren
Oud 30-11-2010, 15:32
Afwezignummer2
Dus kan ze zo terugvallen, of niet?
Ik denk dat het weinig zin heeft om te zeggen, maar ik zeg nee.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten