Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-11-2010, 15:19
Verwijderd
Geen idee of dit hier thuishoort, maar dit ís wonen.

Ik heb een nieuwe kledingkast van de Ikea gehaald. De kast op zich is prima, zit prima in elkaar, maar er zitten lijmresten op, van die lange witte strepen die wel vaker op ika meubelen zitten. Hoe kan ik dit het beste eraf krijgen zonder mijn kast te beschadigen? Als ik het met mijn nagels doe ben ik heel bang dat ik krassen maak op mijn mooie nieuwe kast...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-11-2010, 17:57
Verwijderd
terug naar de ikea gaan en n nieuwe vragen.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 18:36
Verwijderd
Dat doen ze toch niet. Behalve dan ook dat mijn vader weigert om een uur heen en een uur terug te gaan rijden voor een nieuwe kast, is dit bij heel meubelen het geval. En normaal krab je het er zo af, maar mijn nagels zijn nogal scherp, dus ik durf het nu gewoon niet, bang dat ik hem wel beschadig.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 18:52
Verwijderd
Misschien kun je het met wasbenzine proberen, maar dan moet het niet een geverfde kast zijn!
Met citaat reageren
Oud 23-11-2010, 21:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Krijg je het er niet af door te rollen met een rubber handschoen (zo'n huishoudding ofzo)?
Oud 23-11-2010, 22:15
arPos
arPos is offline
beetje bevochtigen met thinner en dan met een verfkrabbertje eraf halen.
Reageren

Regels voor berichten