Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-12-2010, 05:34
yavv
yavv is offline
Hallo

Ik heb me suf gezocht naarde uitwerkingen van index vwo globalisering.
Ik kan ze maar niet vinden, wie heeft ze?

mvg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-12-2010, 13:01
Scholier
Scholier is offline
Aangezien er twee vergelijkbare Topics zijn is het misschien een goed idee om deze te sluiten.

Anders raken de berichten in de beide Topics door elkaar.

Met vriendelijke groet,
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 19:44
yavv
yavv is offline
Ik heb met de zoek funtie gezocht en toen kwam ik NERGENS een topic tegen met als titel uitwerkingen globalisering index economie vwo dus.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2010, 22:41
Stff
Stff is offline
dus conclusie, je moet het zelf maken
Oud 04-12-2010, 07:48
yavv
yavv is offline
ik vind het toch wel grappig hoor.
ik kom hier met een vraag over uitwerkingen voor index economie.
vervolgens zegt iemand dat er twee vergelijkbare topics zijn, ik heb gezocht en die zijn er dus niet.
en daarnaast geeft deze persoon niet eens antwoord?

ik geef daar netjes antwoord op, komt Stff met zijn quasie grappige opmerking je moet het zelf maken.
en dat zegt hij nadat hij een verkeerde conclusie trekt.
ik had toch verwacht dat het niveau op dit forum hoger was.

Laatst gewijzigd op 04-12-2010 om 08:08.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 09:07
Stff
Stff is offline
zoals je zelf al zegt, je ziet NERGENS een topic met antwoorden en uitwerkingen, niet van het boek dat jij hebt en niet van elk ander boek voor welk vak dan ook.

Dan zou je zelf toch wel de conclusie moeten kunnen trekken dat het niet de bedoeling is om simpel naar volledige antwoorden boeken te vragen. Gevolg, je zal het zelf moeten maken, als je inhoudelijke vragen hebt bij vragen die je niet snapt, dan kunnen wij je wel helpen
Oud 04-12-2010, 09:36
yavv
yavv is offline
als ik vraag of iemand de uitwerkingen heeft hoef ik niet te horen van iemand dat het de bedoeling is dat je het zelf moet maken. heb je ze niet, geef je geen antwoord, heb je ze wel dan geef je wel antwoord.

en ik mag toch aannemen dat ik mag vragen wat ik wil ?
daarnaast ben ik verantwoordelijk voor mijzelf en ben jij niet degene die mij tot verantwoording moet roepen.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2010, 16:26
max15tekens
Helemaal juist, maar mensen zijn goed in het verder dan dan nodig, en denken voor andermans principes terwijl daar niet om gevraagd wordt.

Lurk dit forum maar een tijdje en zie vanzelf hoe slecht mensen een vraag lezen of interpreteren en antwoorden geven die eigenlijk, of in essentie, niet meer de vraag beantwoorden van de TS.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2010, 13:58
yavv
yavv is offline
dank voor je support
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten