Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2010, 18:13
Drieszz
Drieszz is offline
Zou ik een HTC Wildfire of een Ipod touch kopen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2010, 18:30
Verwijderd
Hangt ervanaf, als je (standaard) je gadget wilt kunnen customizen met icoontjes, achtergronden, en app-thema's moet je voor android (en dus de wildfire) gaan, maar ik ben nogal een android fanboy. Ik heb zelfs trouwens een iPod Touch, maar achteraf gezien kan je daar echt niks mee (qua thema's) zonder te jailbreaken. Voor de App-Store moet je geen iTouch nemen, 300.000 apps klinkt indrukwekkend, maar +90% is gewoon garbage.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2010, 23:55
florejaen
florejaen is offline
Hangt dat er niet vanaf of je er mee wilt bellen of niet?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 00:09
Verwijderd
Dat maakt niet veel uit denkt ik, ik ga ervanuit dat 'ie al een telefoon heeft, maar dat 'ie die óf wil vervangen, óf met een andere gadget wil aanvullen.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 06:09
Sherlock
Sherlock is offline
Moeilijk te vergelijken omdat de ene een telefoon is en de andere een mp4 touch apparaat ligt er compleet aan wat je er mee wilt doen. En de iPod touch 3g met hd camera en shit is dikke win.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 07:10
Verwijderd
Citaat:
Moeilijk te vergelijken omdat de ene een telefoon is en de andere een mp4 touch apparaat ligt er compleet aan wat je er mee wilt doen. En de iPod touch 3g met hd camera en shit is dikke win.
Het is de 4g die camera's heeft, en hoe vaak ga je die camera nou echt gebruiken? Het is meer een gimmick dan een functie die je erg vaak zult gebruiken

Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 16:37.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 16:07
SvenJanssen
SvenJanssen is offline
Voor mij staat de keuze altijd vast, ik zou altijd voor een Apple product gaan! Betrouwbaar, mooi en ja ik word er gewoon vrolijk van.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2010, 16:39
Verwijderd
Yeah... dan neem jij lekker een iPod, waarschijnlijk heeft de TS allang zijn keuze gemaakt. Volgens mij kan hier langzamerhand wel een slotje op
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 19:21
Drieszz
Drieszz is offline
Ik heb dus uiteindelijk besloten om voor de Wildfire te gaan, omdat ik er ook mee wil kunnen sms'en en bellen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 19:39
Scholier
Scholier is offline
Citaat:
Yeah... dan neem jij lekker een iPod, waarschijnlijk heeft de TS allang zijn keuze gemaakt. Volgens mij kan hier langzamerhand wel een slotje op
Er komt nooit ergens zomaar een slotje op...
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 19:41
Verwijderd
Nu kan dat dus wel, de TS heeft zoals ik al zei zijn keuze al gemaakt
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 14:16
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Cowon gaat met android apparaten komen, kan ook een leuke vervanging bieden.
Oud 28-12-2010, 02:27
Verwijderd
Idd, maar ik kijk ook uit naar die nieuwe Galaxy Player van Samsung, het is in feite een Galaxy S zonder belfunctie, en dat is gewoon awesome
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 16:31
Verwijderd
Ik heb de wildfire, ik ben er erg tevreden over, zeker als je bekijkt dat de prijs ook nog best meevalt vergeleken met de ipod.
Eigenlijk alles wat ik van een goede smartphone mag verwachten werkt perfect.
alleen je moet m niet kopen voor de camera want die is wel wat onhandig in gebruik maar verder is t echt n toptelefoon!!
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 23:45
Verwijderd
Ik krijg hem waarschijnlijk ook, heb je trouwens geen last ervan dat het scherm 240x320 is? Het is namelijk niet echt een topresolutie
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 23:58
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik heb de wildfire, ik ben er erg tevreden over, zeker als je bekijkt dat de prijs ook nog best meevalt vergeleken met de ipod.
Eigenlijk alles wat ik van een goede smartphone mag verwachten werkt perfect.
alleen je moet m niet kopen voor de camera want die is wel wat onhandig in gebruik maar verder is t echt n toptelefoon!!
Ik vind de camera niet echt onhandig in gebruik. Wat vind je er onhandig aan dan?

Overigens is het scherm goed hoor, ik kan afleveringen van How I Met Your Mother er goed op kijken en ook webpagina's draaien netjes op de Wildfire.

SvenJanssen laat wat mij betreft alles dat slecht is aan apple zien. Sven.. vijf woorden: Je. Betaalt. Voor. De. Appel. Oftewel, je kan gelijkwaardige producten van andere merken voor de helft, zo niet minder, aanschaffen.
Oud 16-01-2011, 17:07
daanpiek
daanpiek is offline
met de HTC Wildfire kan je bellen ik heb de HTC Legend en die is supergoed (bijna hetzelfde)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 18:44
Verwijderd
@Batave, je moet m echt 100%stil houden wil je scherpe foto's en die 5megapixels merk ik ook niet echt veel van
Maar dat maakt me niets uit want een telefoon heb ik voor te internetten bellen en smsen en foto's maken heb ik en fotocamera voorXD
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 12:52
Batave
Batave is offline
Citaat:
@Batave, je moet m echt 100%stil houden wil je scherpe foto's en die 5megapixels merk ik ook niet echt veel van
Maar dat maakt me niets uit want een telefoon heb ik voor te internetten bellen en smsen en foto's maken heb ik en fotocamera voorXD
Je moet ook niet naar megapixels kijken, maar naar lenskwaliteit.
Reageren

Regels voor berichten