Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik ga d'r toch maar negeren, want ze heeft me zojuist alweer gesms't en ik ga hier niet al mijn beltegoed aan op maken de hele tijd...
En ik heb een nieuwe profielfoto op hyves gedaan met als titel een nummer van Lange Frans (Zing een liedje voor me) omdat ik dat een heel mooi nummer vind, en nu gaat ze ook weer op mijn profielfoto reageren ("Wou dat ik voor je kon zingen..."), ze probeert weer gewoon contact op te nemen terwijl ik duidelijk gezegd heb, tot drie maal toe, dat het gewoon beter is om voorlopig geen contact meer te hebben... |
![]() |
|
Ik zou dan toch zeggen dat het beter is haar te negeren. Nog één laatste mailtje dan om haar uit te leggen dat je dat echt beter vindt en daarom niet meer op haar smsjes gaat reageren, om te zorgen dat het voor haar ook echt echt duidelijk is en je in elk geval zeker hebt gewaarschuwd. En daarna gewoon niks meer met haar ondernemen. Dan moet zij uiteindelijk toch ook wel een keer ophouden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken? Verwijderd | 7 | 12-06-2010 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken op je verjaardag debotjuh | 51 | 04-06-2004 11:54 | |
Liefde & Relatie |
zelf uitgemaakt, maar toch verdrietig?! anoniem17 | 19 | 31-01-2003 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Zou je t uitmaken vanwege de mening van je vrienden? Toscane | 27 | 03-11-2002 14:34 | |
Liefde & Relatie |
ik hou wel van hem, maartoch wilk t uitmaken lake bodom | 8 | 24-02-2002 18:57 |