Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-12-2010, 17:45
Prospect
Prospect is offline
Hallo,

Ik heb eens heel goed nagedacht...
Ik heb pas een meisje ontmoet, ik ken haar pas een week, heb afgesproken en toen hebben we meteen een relatie gekregen. Na een week dus al, en na haar 1x te hebben gezien. Bovendien woont ze 70 kilometer verderop. Nu heb ik dus nagedacht, want ik ben pas 14 en dan kost het toch wel een heleboel geld om daar elke week of om de week naartoe te gaan, en mijn moeder gaat me ook niet steeds even brengen... En je ziet elkaar maar 1x per week dus ik weet niet of het veel gaat brengen... Dus ik ben tot de conclusie gekomen dat het beter is voor ons allebei als we het gewoon uitmaken, gewoon op msn nog contact blijven houden, maar gewoon verdergaan als "vrienden". Ik vind het alleen heel moeilijk om dit tegen haar te vertellen, want ik heb toevallig een krabbel van een vriendin van haar naar een vriend van mij gelezen op hyves, waarin stond dat zij dus echt gek op mij is. Ik ben nu bang dat ze heel erg boos gaat worden en me een slappe lul vindt...

Wie kan mij helpen, ik zit echt met gemengde gevoelens!

Groeten,
Tom.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-12-2010, 18:14
Em.
Em. is offline
Oei! Maar het beste blijft toch om het eerlijk te zeggen - en ook liever zo snel mogelijk, denk ik. Anders dan ben én jij niet blij, én zij is achteraf nog minder blij, als ze erachter komt dat je eigenlijk helemaal geen relatie wilde. Het 'aan' houden, speciaal voor haar, is misschien wel lief bedoelt (en oké, uitmaken is ook niet leuk) maar uiteindelijk denk ik dat ze er alleen maar minder blij van wordt.

Oh, en als ze zo gek op je is, dan is het waarschijnlijk beter voor haar als je het contact geheel verbreekt. Gewoon verdergaan als vrienden is ook (heel) moeilijk als je gek op iemand bent. Misschien later, ooit nog, als ze weer over je heen is, maar 'ik wil wel vrienden blijven' zal haar nu niet veel helpen, denk ik.

Wel een rotsituatie (je verliest eigenlijk sowieso, zeg maar) - succes ermee, in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 18:18
Prospect
Prospect is offline
Oké, ik vraag wel gewoon wat zij ervan denkt om verder te gaan als vrienden... Dat lijkt me het beste.

Pfff wat een rotmoment, ik wil het wel doen maar toch ook weer niet...

Nooit geweten dat uitmaken zo moeilijk is...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 18:19
Akhlys
Akhlys is offline
Wijze Em heeft wederom gesproken, kan niet anders dan me daarbij aansluiten
Oud 08-12-2010, 18:25
Prospect
Prospect is offline
Ik breng live-verslag uit :$
Ik ben meteen een beetje afstandig begonnen, geen hartjes meer toen ze hoi zei enzo... misschien vraagt ze dan wat er is en dan vertel ik het gewoon.

Lisaa *hartje* Tomm (L) NEW PF@HYVES. (K) zegt:
19:21:53
sgatjeeeee (L)
Ik zeg:
19:22:08
heyyyyyy
19:22:17
nogsteeds ziek? :-O
Ik zeg:
19:22:20
ja ;$
19:22:25
ah..
wat heb je dan??:-O
Ik zeg:
19:22:32
griep
19:22:41
ajj das ckr Kut!
Ik zeg:
19:23:09
wat vind jij eigenlijk van die afstand? ;$
19:23:19
tsja jammer hea..
Ik zeg:
19:23:27
ja.... mijn moeder wil niet brengen
19:23:35
wttn? :-O
Ik zeg:
19:23:49
ja weetikveel ze vind die afstand te groot enzoo,,
19:23:58
okee? :-O
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 18:26
Prospect
Prospect is offline
Is dit het moment om te zeggen: "Ik denk dat we beter als vrienden verder kunnen gaan?"

En dan haar reactie afwachten.

Want het is nu al een tijdje stil...
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 18:37
Catch
Catch is offline
Kun je haar niet beter even bellen? Ik snap dat het niet in persoon kan maar over msn zoiets zeggen is niet fijn voor haar. Als je haar belt kan je er even over praten, en heeft zij de kans ook te vertellen wat ze ervan vindt.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2010, 18:41
Prospect
Prospect is offline
Haar telefoon ligt op school, is ingenomen....
Maar het is al gedaan...
Ze was niet boos, we hebben er samen over gepraat enzo.
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 15:03
Prospect
Prospect is offline
Ik krijg net een smsje van haar dat het ze spijt had dat ze me weer sms'te maar dat ze me gewoon niet uit haar hoofd kreeg en het niet meer vol kon houden...

Ik heb teruggesmst dat ik er heel spijt van heb maar dat ik gewoon beter had na moeten denken over een afstandsrelatie van te voren. En dat het gewoon echt beter is als we even geen contact meer hebben.

Wat moet ik doen als ik nog meer van dit soort smsjes krijg?
Gewoon negeren lijkt mij de beste optie?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2010, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg net een smsje van haar dat het ze spijt had dat ze me weer sms'te maar dat ze me gewoon niet uit haar hoofd kreeg en het niet meer vol kon houden...

Ik heb teruggesmst dat ik er heel spijt van heb maar dat ik gewoon beter had na moeten denken over een afstandsrelatie van te voren. En dat het gewoon echt beter is als we even geen contact meer hebben.

Wat moet ik doen als ik nog meer van dit soort smsjes krijg?
Gewoon negeren lijkt mij de beste optie?
Negeren is zo flauw. Gewoon doen wat je al gedaan hebt: netjes reageren, maar wel duidelijk blijven over dat je echt geen afstandrelatie met haar wil.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 18:07
Prospect
Prospect is offline
Ik ga d'r toch maar negeren, want ze heeft me zojuist alweer gesms't en ik ga hier niet al mijn beltegoed aan op maken de hele tijd...
En ik heb een nieuwe profielfoto op hyves gedaan met als titel een nummer van Lange Frans (Zing een liedje voor me) omdat ik dat een heel mooi nummer vind, en nu gaat ze ook weer op mijn profielfoto reageren ("Wou dat ik voor je kon zingen..."), ze probeert weer gewoon contact op te nemen terwijl ik duidelijk gezegd heb, tot drie maal toe, dat het gewoon beter is om voorlopig geen contact meer te hebben...
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 18:31
Verwijderd
Je kunt ook reageren met een kort mailtje, msn-berichtje of hyves-priveberichtje natuurlijk, in plaats van te smsen als je maar duidelijk blijft dat je niets meer wil.
Met citaat reageren
Oud 11-12-2010, 18:40
Prospect
Prospect is offline
Ja maar zoals ik al zei haalt dat niks uit
Met citaat reageren
Oud 12-12-2010, 18:17
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik zou dan toch zeggen dat het beter is haar te negeren. Nog één laatste mailtje dan om haar uit te leggen dat je dat echt beter vindt en daarom niet meer op haar smsjes gaat reageren, om te zorgen dat het voor haar ook echt echt duidelijk is en je in elk geval zeker hebt gewaarschuwd. En daarna gewoon niks meer met haar ondernemen. Dan moet zij uiteindelijk toch ook wel een keer ophouden.
Oud 12-12-2010, 20:24
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Blokkeer haar op MSN, verwijder haar van Hyves. Zo zal de smstroom ook stoppen.
Van te voren wel zeggen dat je het niet leuk vond van haar dat ze doorging, dus dat het zo lekker afkoelt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten