Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2010, 10:54
Peter1995
Peter1995 is offline
Weet iemand hoeveel ik maximaal met een zaterdagbaan kan verdienen als 16 jarige? En hoe onderhandel ik hierover?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2010, 15:54
Verwijderd
sollicitatiegesprek-tips

http://www.gratis-tips.nl/werk-oplei...egesprek-tips/
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 17:04
Lente
Lente is offline
je kan meer verdienen als je iets kan dat niet iedereen zo maar kan leren, bijvoorbeeld klussen aan computers. anders is de kans groot dat je gewoon minimumloon krijgt, waar meestal niet over te onderhandelen is: voor jou 10 anderen. tenzij je dus iets 'speciaals' kan.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 17:21
Batave
Batave is offline
Ik denk niet dat je kan onderhandelen over een bijbaan op je 16de.
Oud 13-12-2010, 21:19
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
je kan meer verdienen als je iets kan dat niet iedereen zo maar kan leren, bijvoorbeeld klussen aan computers.
Daar heeft ie ook geen reet aan zonder papiertje van een school oid omdat het dan pas redelijk objectief vast te stellen is dat ie het werkelijk kan.

Rotwerk betaald meestal beter, dozen duwen in fabrieken, lopende bank werk, mensen op straat lastig vallen met een televaag of ze opbellen tijdens het avond eten of ze tijd hebben.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 21:51
flower1989
flower1989 is offline
Citaat:
Rotwerk betaald meestal beter, dozen duwen in fabrieken, lopende bank werk, mensen op straat lastig vallen met een televaag of ze opbellen tijdens het avond eten of ze tijd hebben.
Eigenlijk ken ik alleen maar ''leuke'' baantjes die goed verdienen... ( of nja beter verdienen)
Bij ons bij fc twente werken wij ook met 16/17 jarigen. Die allemaal vanaf 6 euro per uur verdienen.
Dus werk wat goed verdient hoeft niet altijd ''rotwerk'' te zijn.

Het is maar net waar je interesses liggen, en waar je goed in bent.
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 22:17
Lente
Lente is offline
Citaat:
Daar heeft ie ook geen reet aan zonder papiertje van een school oid omdat het dan pas redelijk objectief vast te stellen is dat ie het werkelijk kan.
mijn broertje heeft jaren zo'n baantje gehad, zonder diploma. verdiende goed en het was leuk werk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten