Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dat is alleen nog maar een doodgewone dag waarin ik niks extra's onderneem. (Maar okee, op het moment is het 's ochtends zo donker dat ik überhaupt mijn bed niet uit wil komen ![]() |
![]() |
|
om eerlijk te zijn weet ik op dit moment echt niet waar ik voor leef.
voor de leuke dingen heb ik haast geen tijd meer door school. en ookal plan ik alles perfect nog heb ik geen tijd voor de dingen die me laten lachen. als ik kreeg aangeboden om een jaar vrij van school te krijgen, om al die gemiste keren dat ik voor school koos inplaats voor leuke dingen overtedoen, dan zou ik die kans nemen en er van genieten. ik denk dat school ook veel beter zou lopen.
||
![]() |
Citaat:
daarna heb je tenminste al wat meer vrijheid ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je (heel letterlijk genomen) staat elke dag op om je voor te planten. En om in leven te blijven moet er vaak aan je premiere behoeften worden voldaan. Daarom ga je werken om geld binnen te halen om die dingen te veroorloven. En ga zo maar door.
![]() (Maar dit is wel heel plat gezegd natuurlijk.
|
![]() |
mooi stukje van mumford and sons daarover
winter winds We’ll be washed and buried one day my girl And the time we were given will be left for the world The flesh that lived and loved will be eaten by plague So let the memories be good for those who stay meer is er niet in het leven hoor ;-) of nouja je hebt nog wel 42 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Lifestyle |
commentaar topic monolo | 497 | 26-04-2005 17:16 | |
Verhalen & Gedichten |
10 gedichten, welke vinden jullie het beste ?? asjeblieft stem nestosyl | 3 | 08-10-2004 13:51 | |
Verhalen & Gedichten |
Spijt, een nieuw begin. Ingetjuhh | 13 | 16-07-2004 16:23 | |
De Kantine |
Groot Moppentopic [1] Negrotiator | 82 | 16-01-2004 07:44 |