Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2010, 20:49
Brunette<3
Avatar van Brunette<3
Brunette<3 is offline
heyy,
ik ben dus verliefd op een jonge. maar mijn bff heeft hem verteld dat ze hem leuk vond en toen heeft hij haar afgewezen.. maar ik was ook al een hele tijd in love with him... maar wat moet ik nu doen?? want ik wil mijn bff niet kwijt, dus ik durf het ook niet te zeggen of zo...

plzzzz! zeg me wat ik moet doen! En niet van die dingen als: stoppen hem leuk te vinden of zo, want daar heb ik geen reed aan!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2010, 20:52
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Zeg dat je hem leuk vind en vragen of ze zich beledigd zou voelen.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 21:20
Brunette<3
Avatar van Brunette<3
Brunette<3 is offline
Citaat:
Zeg dat je hem leuk vind en vragen of ze zich beledigd zou voelen.
zo van:

"zou je het erg vinden als ik (laten we hem even) huub (noemen) leuk vind?"

of zo?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 21:22
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Zou je het erg vinden of ik Huub mee uit vraag?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 21:37
Brunette<3
Avatar van Brunette<3
Brunette<3 is offline
oke, ga wel ff voorzichtig iets proberen..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2010, 22:42
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het is 'reet'. En als je vraagt of ze het erg zou vinden als je hem leuk zou vinden ben je nog geen flikker verder. Dan zegt ze misschien wel, 'ja. Hoezo? Je vind hem toch niet leuk?'
Je kan beter gewoon voorzichtig ter sprake brengen dat je hem eigenlijk wel leuk vindt en dat je voordat je actie wil ondernemen eerst wil vragen wat zij ervan zou vinden als jullie wat zouden krijgen. Want ze is tenslotte je best friend forever en die wil je niet zomaar kwijtraken.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 16:11
Brunette<3
Avatar van Brunette<3
Brunette<3 is offline
Citaat:
Het is 'reet'. En als je vraagt of ze het erg zou vinden als je hem leuk zou vinden ben je nog geen flikker verder. Dan zegt ze misschien wel, 'ja. Hoezo? Je vind hem toch niet leuk?'
Je kan beter gewoon voorzichtig ter sprake brengen dat je hem eigenlijk wel leuk vindt en dat je voordat je actie wil ondernemen eerst wil vragen wat zij ervan zou vinden als jullie wat zouden krijgen. Want ze is tenslotte je best friend forever en die wil je niet zomaar kwijtraken.
ja, daarom juist
Met citaat reageren
Oud 16-12-2010, 17:43
iKverVeelMe
iKverVeelMe is offline
Als ze echt je Best friend Forever is.
dan hoef je je tog nergens zorgen om te maken. Ik ben geen geleerde maar volgens mij betekent Best Friend Forever. Beste vrienden voor altijd: DUS OOK ALS JIJ WAT MET DIE JONGEN KRIJGT!!!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2010, 13:01
Rysair
Avatar van Rysair
Rysair is offline
Ik zie niet in waarom ze daar moeilijk over zou doen, als jullie vriendschap er maar niet onder lijdt.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 01:39
scrone
scrone is offline
Gewoon eens rustig het gesprek opgang brengen over "Huub" en daarin een klein beetje laten doorschemeren dat je hem wel leuk vind.
En idd als het je echte BFF is zal zij daar niet moeilijk over doen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 13:47
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Bff of niet, zelf heb ik daarmee best wel een no go area mee in dit soort situaties. Als hij en een meisje het niet perfect met elkaar hadden en ik vind haar opzich ook wel tof eruit zien, dan kijk ik er toch maar langs.
Niet dat hij het echt erg zou vinden, het is meer een beetje respect. In de manier van 'jouw meisie' en in de manier van 'mij lukt het wel'.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 13:51
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
En idd als het je echte BFF is zal zij daar niet moeilijk over doen.
Beetje moeilijk doen mag best; is niet meer dan normaal, maar daarna eroverheen zetten.

Mss. makkelijk om eerst de BFF te vragen of ze nog gevoelens voor 'm heeft en daarna pas de volgende stap bepalen.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 21:37
Verwijderd
Citaat:
heyy,
ik ben dus verliefd op een jonge. maar mijn bff heeft hem verteld dat ze hem leuk vond en toen heeft hij haar afgewezen.. maar ik was ook al een hele tijd in love with him... maar wat moet ik nu doen?? want ik wil mijn bff niet kwijt, dus ik durf het ook niet te zeggen of zo...

plzzzz! zeg me wat ik moet doen! En niet van die dingen als: stoppen hem leuk te vinden of zo, want daar heb ik geen reed aan!!!
Als je met hem verder wilt gaan dan moet je niet nadenken wat een ander er van vindt maar wat jij er van vindt
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 17:12
immortelle
immortelle is offline
praat er met haar over, zeg haar dat je hem leuk vindt en vraag of ze daar problemen mee heeft.

wat je ook kan doen is het eerst aan hem zeggen, als hij (ik hoop het zeker niet voor jou) nee zegt dan zijn er toch geen potten gebroken. je kunt hem dan nog vragen om het niet door te vertellen en zeker niet aan haar.
en als hij (hopelijk dan) ja zegt kun je het nog voorzichtig aan je bff proberen te vertellen. mss vertel je het dan met hem erbij dat ze op het moment zelf niet zo hard durft uit te vliegen. leg haar uit dat je daar zelf ook niet kan aan doen en dat je niet verliefd op hem bent gekomen om haar te pesten. als ze een goede vriendin is zal ze er waarschijnlijk vrede proberen mee te hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 22:45
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Met haar erover praten. Ik ben zo aan mijn huidige vriend gekomen (7 jaar geleden) dus wie weet laat je nu wel die ene schieten Ik heb haar wel eerst gevraagd of ze het goed vond als ik met hem op een date ging, dat vond ze ok.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 20:16
Associated
Avatar van Associated
Associated is offline
Wat denk je zelf dat je kan doen stomme idioot?
Hou je zogenaamde 'bff'. Ik vind vrienden belangrijker dan liefde.
Maarja wie ben ik.... iemand die nog nooit verliefd is geweest en die dat gevoel nooit ervaren heeft.
__________________
Iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt, heeft nog nooit iets nieuws geprobeerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.