Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Hij was niet volledig eerlijk tegen zijn psycholoog, daar ging ik ook niet vanuit, dus heb ik hem daarmee geconfronteerd. We zijn samen geweest en hebben samen een duidelijk beeld geschept van hoe het in elkaar steekt. Nou heb ik weinig vertrouwen in deze psycholoog, maar hij voelt zich wel prettig bij haar, dus dan moet ik niet zeuren. Heb dit ook niet naar hem uitgesproken, vond ik niet eerlijk, want het is voor hem een grote stap.
Elkaar niet zien heb ik overwogen, ik vind het lastige alleen dat hij dan niemand heeft om mee te praten, op te leunen etc. Ik weet wel dat hij het daar zelf naar gemaakt heeft, ook vrienden beginnen zijn gedrag nu te doorzien en zijn er niet van gediend. Spreken hem erop aan en checken soms bij mij als hij iets over mij verteld. Vermoeiend is dat wel, en bizar dat zijn verhalen gecheckt moeten worden, aan de andere kant wel prettig dat mensen door krijgen dat ik niet zo´n rotwijf ben als hij mij de afgelopen drie jaar heeft afgeschilderd. |
![]() |
|
![]() |
Ik neem niet aan dat je een pubertje bent, dus je zal als volwassene vrij serieus zijn en hij ook. Het is moeilijk voor je om van iemand te houden die zijn woorden omdraait, iknow. Maar ik adviseer je om een serieuze relatie aan te nemen. En niet iemand die liegt achter je rug. Liefde maakt blind, probeer die liefde aan de kant te zetten.Bovendien, als hij niet serieus is heb je er niet zo veel aan.
|
![]() |
|
Tsja, vertrouwen is natuurlijk wel een van de belangrijkste pilaren van een relatie, van wat voor type dan ook. Terecht dus dat je het je afvraagt. Maar het is wel een vraag die alleen jij kan beantwoorden.
Persoonlijk vind ik dat inzet beloond hoort te worden, maarja je moet in de eerste plaats voor jezelf zorgen en als hij pathologisch leugenaar is, kan dat best vermoeiend zijn. Ik denk dat je je zou moeten afvragen of je dat er voor over hebt. Zo nee, zou ik er een punt achter zetten, zo ja, zou ik het proberen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||