Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2010, 13:57
Verwijderd
Post hier de coffeeshops en de namen van de wietsoorten die jij het liefste koopt en het beste vindt. Handig voor andere mensen om goede nieuwe soorten te zoeken of voor als je eens in een andere stad bent

Amsterdam
- de gouden boon: polm en super polm voor 8 en 9 euro per gram
- spreak easy: bubble gum voor iets meer dan 7 euro
- D&L: silver haze voor 7 euro (is laatste tijd wel minder geworden, ben er al even niet meer geweest)
- papillon: papi special, 7 euro

Utrecht:
- culture boat: bio shiva voor 9 of 10 euro. shop is echt een aanrader, op een oude boot die in de gracht ligt

hasj van de gouden boon en papi special beste die ik tot nu toe in amsterdam gevonden heb

check voor alle adressen www.amsterdamcoffeeshopdirectory.nl, staan ook vrijwel alle andere shops in nederland op
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2010, 15:01
Verwijderd
Amsterdam - Hill street blues. Perfecte northern light.
Haarlem - Theehuisje voor veel en goede hasj. Voor wiet High Times en dan de HT special.
Utrecht - Zanzi of Shebab in mijn oude straat, amnesia bij de zanzi is nice.

Vermeid trouwens ten alle tijden "andersom" in utrecht en (de grote) Willie Wortel in haarlem. Beide zijn typische toeristenshops op mooie locaties maar hebben onvriendelijk (verwend?) personeel, zeer matige wiet, tenzij je heel veel geld wil neerleggen voor de dure wiet wat al extra duur is door de hoge toeristenprijzen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 15:42
Verwijderd
Ik ga altijd naar The Grass Company in Tilburg voor Jack Herer. Fijn café ook.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 16:31
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
In Nijmegen koop ik meestal Silver Pearl bij de Kronkel. In Venray Black Domina bij de Halicarnas, maar eigenlijk kun je beter geen wiet in Venray kopen als je het mij vraagt.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2010, 21:29
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Amsterdam - Hill street blues. Perfecte northern light.
Haarlem - Theehuisje voor veel en goede hasj. Voor wiet High Times en dan de HT special.
Utrecht - Zanzi of Shebab in mijn oude straat, amnesia bij de zanzi is nice.

Vermeid trouwens ten alle tijden "andersom" in utrecht en (de grote) Willie Wortel in haarlem. Beide zijn typische toeristenshops op mooie locaties maar hebben onvriendelijk (verwend?) personeel, zeer matige wiet, tenzij je heel veel geld wil neerleggen voor de dure wiet wat al extra duur is door de hoge toeristenprijzen.
De Willy wortel is inderdaad niet veel soeps. De High Times wel. Goede kwaliteit wiet en hash voor schappelijke prijzen en vriendelijk personeel. Ik haal er altijd voorgedraaide mixjes en die bevallen me prima.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 13:26
Ymir
Avatar van Ymir
Ymir is offline
Groningen ga ik standaard naar de vliegende hollander, relaxt personeel en prima wiet voor een goede prijs.
__________________
I fingerfuck bitches with Freddy Krueger gloves on
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 18:56
Tar Anárion
Avatar van Tar Anárion
Tar Anárion is offline
Gezien ik in Oss woon, daar maar een coffeeshop is, ik lui ben en niet zeer regelmatig gebruik ga ik dus gemakshalve bijna altijd hier naar de locale shop. Tenzij mijn broertje, een wat zwaardere gebruiker, me iets aanraad en voor me meebrengt.

De shop hier is niet geweldig. Het personeel is wat eigenheimerig, er zit ook altijd wel een vaste kliek binnen die je vaak raar aankijken als jij als recreatief gebruiker even een grammetje komt halen, niet dat dat nou de schuld van de shop is natuurlijk maar het personeel zou wat meer informatief kunnen zijn richting mensen die niet weten wat ze doen. Verder varieert de kwaliteit van de wiet en hasj echt per week, als je niet weet wat je koopt zou ik deze shop zeker niet aanraden.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 19:36
Verwijderd
Citaat:
De Willy wortel is inderdaad niet veel soeps. De High Times wel. Goede kwaliteit wiet en hash voor schappelijke prijzen en vriendelijk personeel. Ik haal er altijd voorgedraaide mixjes en die bevallen me prima.
Klopt Ik ben niet zo'n fan van voorgedraaide joints maar op een luie zondag zijn die van de high times best te doen.

Willy Wortel is waardeloos. Laatste keer, wat niet toevallig de laatste keer was en wat al 2 jaar geleden is, dat ik daar kwam werd ik alleen semi-geirriteerd aangekeken toen ik binnenkwam en de man groette. Goede sfeer zet je dan neer voor je klanten :').
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 20:21
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Klopt Ik ben niet zo'n fan van voorgedraaide joints maar op een luie zondag zijn die van de high times best te doen.

Willy Wortel is waardeloos. Laatste keer, wat niet toevallig de laatste keer was en wat al 2 jaar geleden is, dat ik daar kwam werd ik alleen semi-geirriteerd aangekeken toen ik binnenkwam en de man groette. Goede sfeer zet je dan neer voor je klanten :').
Het is er ondertussen nog niet veel beter op geworden. Ze zeggen nu wel hallo maar het is niet van harte. Ik werk in een winkel en weet hoe je met klanten om dient te gaan. In principe gaat de klant voor alles maar daar denken ze bij de Willy Wortel heel anders over. Discussie voeren over iemands eetgedrag, voetbal kijken en weet ik het wat allemaal is veel belangrijker daar en ik kom er om die reden ook niet meer.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2010, 00:31
Verwijderd
En als je een voorgedraaide wil halen bij de willie kan je beter je geld meteen in de gracht gooien.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 16:18
race-konijn
race-konijn is offline
Honing Polm Hasj en Purple Haze
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 17:31
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik ga standaard naar High Life in Goes sinds alle shops hier gesloten zijn door de gemeente. Vind het een nette en verzorgde shop met vriendelijke lui. Prijzen zijn wel aan de forse kant, maar de wiet is prima.
De High Life Special heeft een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding (7,50 de gram). Maar wil je wat beter spul dan moet je ook meteen flink je portemonnee trekken. Heb toevallig vandaag wat Silver Haze gehaald voor 12 euro de gram.
Normaal gesproken haal ik er de HLS of Amnesia.

Kijk wel uit voor de voorgedraaide joints, als je een duurdere soort neemt in je voorgedraaide is deze meestal wel oke, maar neem niet een standaard wiet of hasj jointje. En de super voorgedraaide joints (extra groot) hijsen en smaken voor geen meter.

Wat wel leuk is bij deze shop is dat het naast een coffeeshop tegelijk een smartshop/headshop is, wel met beperkt assortiment. Maar je kunt er bijvoorbeeld ook truffels en salvia krijgen, diverse pijpjes/bongs/cones etc.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 14:10
Verwijderd
Amsterdam bij de dampkring of 2e kamer als ik in het centrum ben, buiten het centrum bij Sensimilla en Bullwacki.
BIj de dampkring en 2e kamer kun je de "salad bowl" voor 5.50 halen, "gruis" van indica's..en de sativa salad voor 6.50, alleen dan gruis van sativa's

Vet chill die laatste, want het is 50% grus, 50% brokjes, en je wordt er goed high van, en hoeft niiet 10 euro voor een gram neer te leggen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 14:12
Verwijderd
En de voorgedraaide joints bij de 2e kamer en dampkring zijn met de hand gedraaid, en er staat aangegeven hoeveel erin zit.en wat voor soortje (8 keuze's 4 wiet, 4 hash) 0,4g als je met tabak kiest, en iets meer als je een pure neemt (ja dat kan !)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 18:02
Toneless
Avatar van Toneless
Toneless is offline
Vraag me af wat voor joint je krijgt met 0.6 g hasj maargoed .

Ik haal bij 1 shop en dat is gelijk de enigste in Zoetermeer. Zover ik weet altijd dezelfde soort hasj. Binnenkort achtien dus dan maar is wat andere shops bezoeken en wat andere soorten proberen.
__________________
Good times we can't repeat.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 15:15
Verwijderd
In Den Haag is iedereen altijd zo lyrisch over de Cremers, heb er best wel vaak gehaald maar vind het niet echt bijzonder. Meestal nogal uitgedroogde crap.
De beste wiet haal je hier bij Koffie en Dromen, altijd vers en voor je neus voor je afgewogen. plus je kan er pinnen . En er zitten niet allemaal van die mongooltjes maar meer 30-40 plussers.

2 minuten van mijn huis zit Waterworld, die raad ik niemand aan. Je wordt daar keihard genaaid. Een gram is daar echt geen gram en als je het tussen je vingers klemt hou je enkel poeder over. Dat is trouwens dezelfde eigenaar als de oude meneer jansen, die helaas alweer een tijdje weg is.

Ik ga ook weleens naar de spaceball, daar krijg je de ene keer crap met takjes en de andere keer supergoeie wiet.

Sky High staat hier ook wel bekend als een goede shop. De wiet is inderdaad goed maar die mensen die daar werken zijn zo vreselijk chagrijnig altijd. Echt van die aso types, zelfde geldt voor hun klanten.

Ik ga ook vaak naar Sympathy, de wiet is daar redelijk maar de prijs is top. 2 grammetjes voor 12,50. Die hebben wel die-hard hasj trouwens, maar ik rook haast nooit hasj.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 18:12
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
In Nijmegen koop ik meestal Silver Pearl bij de Kronkel. In Venray Black Domina bij de Halicarnas, maar eigenlijk kun je beter geen wiet in Venray kopen als je het mij vraagt.
Kom jij uit Venray?

Daar ging ik ook altijd naar de Halicarnas.

In Utrecht ga ik het liefst naar Shabab aan de Vleutense Weg voor de Shabab Royal of Spoetniks
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 17-01-2011, 22:51
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Arnhem
Zero Zero: Skunk, Santa Maria
Uncle Sam: Sensi
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-01-2011, 20:40
Verwijderd
northern light en ice hasj
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 10:33
Verwijderd
Citaat:
northern light en ice hasj
Northern lights is bij de ene shop goedkope rommel en bij de andere shop keiharde haze dus dat zegt niet zoveel.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 10:44
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Voorheen toen ik nog blowde xD

The Green: Spijkenisse
Sky High: Rotterdam
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 14:22
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
Amsterdam bij de dampkring of 2e kamer als ik in het centrum ben, buiten het centrum bij Sensimilla en Bullwacki.
BIj de dampkring en 2e kamer kun je de "salad bowl" voor 5.50 halen, "gruis" van indica's..en de sativa salad voor 6.50, alleen dan gruis van sativa's

Vet chill die laatste, want het is 50% grus, 50% brokjes, en je wordt er goed high van, en hoeft niiet 10 euro voor een gram neer te leggen
Als je geen 10 euro voor een gram wilt neerleggen, snap ik niet waarom je naar toeristen shops gaat als Dampkring. Je weet toch dat je daar dubbele prijzen betaald.
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 14:22
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Coffeeshop Johny op de Elandsgracht (Jordaan), in Amsterdam. Ben nog geen betere tegengekomen in de laatste 10 jaar.

Heb ik geen geld, ga ik altijd naar Stud in Amsterdam Oost... redelijke wiet voor redelijke prijzen !
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 14:25
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
ik ga altijd naar de guna guna in uden. omdat hij dicht bij is. hij is wat aan de prijzige kant.
maar ga geen 2 uur in de bus zitten om ergens anders heen te gaan.

de hia hasj en santa maria wiet zijn best goed
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 19-01-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Als je geen 10 euro voor een gram wilt neerleggen, snap ik niet waarom je naar toeristen shops gaat als Dampkring. Je weet toch dat je daar dubbele prijzen betaald.
zo te lezen koopt ie er alleen goedkoop gruis

Citaat:
Coffeeshop Johny op de Elandsgracht (Jordaan), in Amsterdam. Ben nog geen betere tegengekomen in de laatste 10 jaar.
hmm dat is vlakbij mn werk welke wiet koop jij altijd of welke is beetje goed?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-01-2011, 22:13
All Out Of Love
Avatar van All Out Of Love
All Out Of Love is offline
Citaat:
zo te lezen koopt ie er alleen goedkoop gruis

hmm dat is vlakbij mn werk welke wiet koop jij altijd of welke is beetje goed?
Alles bij johny is goed kwa kwaliteit / prijs.


Ik haal zelf altijd Kush, amnesia, of cheese.

Vooral kush ruikt heerlijk en doet me altijd denken aan hawain haze uit de jaren 2000
__________________
By law i am required to inform you: I am a registered sex offender.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 10:39
TheEditor
TheEditor is offline
In Groningen ga ik altijd naar de Vliegende Hollander of The Glory. Clown is opzich ook wel oke, maar de mensen daarbinnen zijn zo vervelend dat ik altijd zo snel mogelijk weer naar buiten wil.

Vliegende Hollander is zelfs nog wel gezellig. Chill personeel, leuke sfeer. Krijg er vaak genoeg zin om nog even er te gaan zitten en wat te drinken te bestellen. En er staat een Subway tegenover om alvast in te slaan voor de vreetkick inslaat.

Glory is wat meer afgelegen, niet zo druk, maar wel goed te doen. Ligt dichtbij een maat van mij, dus dat is 2 minuutjes lopen naar de shop.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 14:41
JiMJiM
Avatar van JiMJiM
JiMJiM is offline
Citaat:
Als je geen 10 euro voor een gram wilt neerleggen, snap ik niet waarom je naar toeristen shops gaat als Dampkring. Je weet toch dat je daar dubbele prijzen betaald.
Dampkring en 2e kamer zijn iid wat duur. Maar wel een goede prijs kwaliteit verhouding.

Zelf ga ik voor wiet naar Boerenjongens of de Bij in amsterdam west. Beter en goedkoper dan dampkring.
__________________
Bavi-Jezus! The Monkey Messiah
Met citaat reageren
Oud 30-01-2011, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Dampkring en 2e kamer zijn iid wat duur. Maar wel een goede prijs kwaliteit verhouding.

Zelf ga ik voor wiet naar Boerenjongens of de Bij in amsterdam west. Beter en goedkoper dan dampkring.
en voor je hasj?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 08:35
JiMJiM
Avatar van JiMJiM
JiMJiM is offline
Verschilt. Rook meer wiet eigenlijk. Maar meestal de Kashmir Lounge. Of voor superpolm naar de central.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 12:09
Verwijderd
Vlissingen: Aarde, beste bubble gum ooit xD (ik dacht voor ong. 9-10€/g)
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 17:49
something..
something.. is offline
ergens in Den Haag waar mijn vriend ze regelt ik kan ze zelf niet regelen die vind ik prima.
zou het merk niet weten maar heb goede ervaringen
__________________
safe your anger for the future, and change it in power.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2011, 17:57
Aletta Jacobs
Avatar van Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Tilburg: Grass Company!

Het is wel een beetje verder weg dan gewoonlijk, dus voor tussendoor laat ik vrienden iets uit Breda meenemen. Als ik groot in ga slaan, altijd de grass !
__________________
Does it offend you, yeah?! | Riders on the storm.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2011, 00:44
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Shabab in Utrecht, shabab power is echt de shit.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 15:29
Straight 007
Straight 007 is offline
Citaat:
Post hier de coffeeshops en de namen van de wietsoorten die jij het liefste koopt en het beste vindt. Handig voor andere mensen om goede nieuwe soorten te zoeken of voor als je eens in een andere stad bent

Amsterdam
- de gouden boon: polm en super polm voor 8 en 9 euro per gram
- spreak easy: bubble gum voor iets meer dan 7 euro
- D&L: silver haze voor 7 euro (is laatste tijd wel minder geworden, ben er al even niet meer geweest)
- papillon: papi special, 7 euro

Utrecht:
- culture boat: bio shiva voor 9 of 10 euro. shop is echt een aanrader, op een oude boot die in de gracht ligt

hasj van de gouden boon en papi special beste die ik tot nu toe in amsterdam gevonden heb

check voor alle adressen www.amsterdamcoffeeshopdirectory.nl, staan ook vrijwel alle andere shops in nederland op
deze man weet waar over hij praat

Amsterdam barneys
crime blue
__________________
wees gewoon stil
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 02:15
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Northern lights is bij de ene shop goedkope rommel en bij de andere shop keiharde haze dus dat zegt niet zoveel.
Vroeger was northernlight gewoon northernlight, niet zo compact als skunk, niet zo dazzling als haze, ideaal wietje, nu valt er weinig meer van te zeggen inderdaad.

NLX is dus afgevallen als favoriet,
tegenwoordig rook ik;
BG - bob marley - rotterdam
WW - Comerade - rotterdam
K2 - Muis - dordrecht
hawaii - joy - dordrecht (pin min 10 eu) (hier koop ik feitelijk alleen voorgedraaide (die erg goed zijn) en geen zakjes want ze zijn met 8.50 euro de gram skunk nogal duur.

verder zijn er nog andere shops in rotterdam die goed zijn zoals sky-high desire (officieel nu een 'lounge'/theehuis) sultan, de pool en greenpoint.

en het is al eeuwen terug dat ik een echt goede christal haze in m'n handjes had.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:18.