Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2010, 19:06
Selimmm
Selimmm is offline
Hallo mensen,
Het is nu vakantie en ik verveel me te pletter. Aangezien ik altijd al van een playstation hield besloot ik er eentje via marktplaats te zoeken. Ik heb een MEGA aanbieding gekregen, serieus omg, ik schrok best, dit is veeeeeeeel te goedkoop maar oke, waarom niet als het kan? Maar omdat er geen nummer bijstaat, weet ik niet zo goed of ik het kan vertrouwen...Hier de link.

http://computer-software.marktplaats...j%2B4VB4M&df=1

Second problem:

Mijn eerste reden om een PS2 te kopen is om een spel genaamd: Jak and daxter. Er zijn hier 5 delen van,maar ik wilde er sowieso 3. Die zocht ik dus ook via marktplaats. Dit spel ik heel goedkoop, maar wéér geen nummer. Is dit vertrouwbaar?

http://computer-software.marktplaats...j%2B4VB4M&df=1

En deze ook: Die vrouw zei dat ik Jak II en III voor 15 (!!!!!!) euro mag hebben. Gek of wat?

http://computer-software.marktplaats...fta_ind=1&fs=1

Mensen neem aub de moeite, anders moet ik zo ongeveer 200 euro verspillen

Thanks allemaal!

Laatst gewijzigd op 24-12-2010 om 19:15.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2010, 19:23
Verwijderd
Als je het zelf ophaalt zie ik geen probleem. Mail naar die mensen, vraag het adres, en rijd er langs om het op te halen. Zij geven je de playstation, jij het geld. Dat kan gewoon niet verkeerd gaan. (Tenzij zij je gaan beroven).

Als jij eerst het geld over moet maken voordat je überhaupt iets hebt ontvangen... tsja... Doe maar niet. Als je daar daadwerkelijk staat, kun je altijd nog nee zeggen.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2010, 21:03
Nonaj
Nonaj is offline
Als de prijs erg laag is en eigenlijk te mooi om waar te zijn is het vaak niet te vertrouwen. Verder wordt er met spelcomputers, telefoons e.d. veel gefraudeerd op Marktplaats,dus ik zou er mee oppassen. Als je er een paar honderd euro aan uit geeft loont het ALTIJD de moeite om zelf langs te gaan ipv het op te laten sturen.

Verder zie ik wel gewoon een telefoonnummer staan bij die Playstation?

Als je het ophaalt, vraag dan ook even of je het mag testen. Straks is ie kapot en kom je daar pas achter als je al thuis bent met het ding. Dan kan jij niet meer aantonen dat de verkoper het kapot heeft gemaakt en niet jij.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2010, 16:44
Selimmm
Selimmm is offline
Citaat:
Als de prijs erg laag is en eigenlijk te mooi om waar te zijn is het vaak niet te vertrouwen. Verder wordt er met spelcomputers, telefoons e.d. veel gefraudeerd op Marktplaats,dus ik zou er mee oppassen. Als je er een paar honderd euro aan uit geeft loont het ALTIJD de moeite om zelf langs te gaan ipv het op te laten sturen.

Verder zie ik wel gewoon een telefoonnummer staan bij die Playstation?

Als je het ophaalt, vraag dan ook even of je het mag testen. Straks is ie kapot en kom je daar pas achter als je al thuis bent met het ding. Dan kan jij niet meer aantonen dat de verkoper het kapot heeft gemaakt en niet jij.
Bedankt voor het advies! Ja klopt, er is een 06-nummer,had ik niet gezien. Ik ga naar adres enz. vragen.
Met citaat reageren
Oud 25-12-2010, 20:37
Verwijderd
Zelf ophalen en dan handje contantje..of via paypall.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 15:23
arPos
arPos is offline
mwoa, echt 100% ben je nooit maar het is niet zo gek dat een PSII en spellen ervan goedkoop zijn nu, immers die mensen die een psII hadden hebben nu een PSIII en doen nog zelden wat met hun PSII.

Zo heb ik laatst een PSII, Xbox, N64 met hele collectie spellen gratis gekregen.
Oud 26-12-2010, 15:30
Verwijderd
Dat PS II spellen voor 5-10 euro per stuk verkocht worden, vind ik niet zo gek. Het zijn tweedehands spellen voor een tien jaar oude spelcomputer. Veel meer dan dat zijn ze niet waard.

Wat betreft die eerste advertentie, daar staat wel een telefoonnummer bij. Uitgaven van meer dan vijftig euro moet je via marktplaats inderdaad nóóit doen voordat je met eigen ogen hebt gezien wat er verkocht wordt. Dus ga er zelf naar toe en check of alles klopt voordat je betaalt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten