Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2010, 21:32
FNG
FNG is offline
Nou, laat ik maar direct van kant gaan: Ik kan haar maar niet vergeten.

Voor de mensen van hoe en wat: Nouja in het kort: Meisje gaf een jaar terug aan mij leuk te vinden, ik heb niks gedaan, waarom? Verlegen, het moment dat het gebeurde en het onverwachte, totaal van 0 naar volledig dus.

Zij liet wel zien mij leuk te vinden, ik ontweek het meer. Kreeg meer gevoelens voor haar, enuiteindelijk vond ik haar ook leuker en leuker. Tijd ging voorbij, en zij ontmoette ondertussen een andere jongen die haar ook wel leuk vond, en hij deed tenminste wel wat hij moest doen.. Er achter gaan..

Nou paar maanden later, in de maanden dat ik niks uitvoerde eigenlijk richting haar, proberen maar het wou niet echt lukken. Wist er niks van dat zij die relatie had en op een gegeven moment ging het wel goed tussen ons, dacht ik dus. Kreeg toen echt het gevoel dat ze me leuk vond, tot ik plots er achter kwam dat e al een vriend had. Keiharde klap, dacht het is voorbij. Tot er diezelfde week wat gebeurde dat me hoop gaf. Iets wat me steeds weer gebeurde de afgelopen maanden. hoop houden, terecht of niet, simpel gedacht of niet.. Kreeg het steeds weer, waar ik toch echt moedeloos van .

Ze heeft een vriend klaar, dat zullen jullie zeggen, dat weet ik/ snap ik ook. Maar krijg haar echt niet uit mijn hoofd, steeds weer als je gewerkt heb zit je weer in een dip.. Was het wel weer leuk, wel weer wat gelachen etc. Hoe vergeet ik haar nou echt, want dit kan ECHT niet langer...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2010, 09:43
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Je vond haar niet leuk. Nu wel omdat je haar niet kunt krijgen.
Als het dus wel weer kan, is ze niet meer leuk.
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 09:57
FNG
FNG is offline
Tuurlijk..> NIET!
Ik vond haar in eerste instantie niet leuk, of niet leuk, had geen gevoelns voor haar toen ze het zei, had er nooit bij stil gestaan, zag het totaal niet aankomen en bovendien. Die week daarvoor nam net een meisje ontslag van het werk wie ik wel leuk vond,, hier zat ik toen mee, maar toen kwam zij dus plots, achteraf had ik wel vermoedens kunnen hebben.. Ik begon haar dus wel steeds leuker te vinden, maar had gewoon niet de durf/lef of wat dan ook om het te laten zien, bang dat het te laat was, terwijl zij dit wel deed..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2010, 12:48
Verwijderd
Je kan haar natuurlijk niet vergeten als je samen met haar werkt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik kom er niet van af.
ladygagafan1
16 13-01-2011 09:28
De Kantine Weerwolfspel 69 #3
Verwijderd
500 07-06-2010 20:21
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50
Verhalen & Gedichten geheime liefde
joosje
10 29-06-2003 18:02
Verhalen & Gedichten Schrammen Met Verdriet
.:SuPaHGuRl:.
5 01-06-2003 17:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.