Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-01-2011, 20:31
Verwijderd
Ik ben op zoek naar cafeïne pillen, 100-200 mg/ps of iets dergelijks/.
Gelezen dat je ze in smartshops kunt kopen, maar ik wil geen 10x dosis oid, juist liever gelijk aan een normale kop koffie/ espresso.

Je kunt ook wel vergelijkbare dingen kopen op van die Bodybuilder nutrition sites, maar ik wil geen bs met 40000 aminozuren of dingen die zogenaamd op ephedera moeten lijken et.c

Ik dus ben ook niet opzoek naar iets illegaals ofzo, gewoon pure cafeïne, in de VS kost het voor 200x 200mg $5 oid, waarom is het hier zo moeilijk te vinden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2011, 10:12
Pyro Power
Pyro Power is offline
http://purebulk.com/caffeine-powder
http://www.prolab.com/
http://www.xxlnutrition.nl/

Die eerste link is poeder. Staan leuke tips onder
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 14:44
Verwijderd
thnx, ik zie bij dlie laatste een 250x 250mg voor 13.50 pure cafeïne.
Dat moet het wel doen eens uitproberen of het af en toe koffie kan vervangen, scheelt weer maagzweren en insuline spikes
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 18:02
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
thnx, ik zie bij dlie laatste een 250x 250mg voor 13.50 pure cafeïne.
Dat moet het wel doen eens uitproberen of het af en toe koffie kan vervangen, scheelt weer maagzweren en insuline spikes
Ik vraag me op mijn beurt dan wel af wat daarvoor in de plaats komt
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 20:14
Verwijderd
vertel?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 21:05
Verwijderd
Het schijnt in de Nederlandse Kruidvat, want mijn ex zocht ze in de Belgische Kruidvat en daar zou hij niet gaan zoeken als hij geen referentie had ^^.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Het schijnt in de Nederlandse Kruidvat, want mijn ex zocht ze in de Belgische Kruidvat en daar zou hij niet gaan zoeken als hij geen referentie had ^^.
mooie zin.

ze hadden energy hits ooit in de kruidvat maar die zijn denk ik wel wat sterk
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 18:12
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Ik vraag me op mijn beurt dan wel af wat daarvoor in de plaats komt
Citaat:
vertel?
Geen idee daarom vraag ik het me af!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 18:20
Verwijderd
Ik denk dat het gezonder is dan koffie iig:-P
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 20:11
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:
Ik denk dat het gezonder is dan koffie iig:-P
Wetende dat Cafeïne ongeveer het zelfde doet in je lichaam als Heroïne, kan ik me niet voorstellen dat het bij regelmatig gebruik op langere termijn niet schadelijk is.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 07:52
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Wetende dat Cafeïne ongeveer het zelfde doet in je lichaam als Heroïne, kan ik me niet voorstellen dat het bij regelmatig gebruik op langere termijn niet schadelijk is.
huuh?
Oud 04-01-2011, 08:56
HTID
HTID is offline
Citaat:
Heroine is helemaal niet zo schadelijk naar het schijnt.

"Heroine zelf is niet schadelijk voor het lichaam. Alleen de manier van leven die vaak gepaard gaat met gebruik is wel schadelijk voor het lichaam."

Zie: http://www.unitydrugs.nl/heroine.php

Verder vraag ik me af hoe je tot die vergelijking komt.
Oud 04-01-2011, 12:23
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:

"Heroine zelf is niet schadelijk voor het lichaam. Alleen de manier van leven die vaak gepaard gaat met gebruik is wel schadelijk voor het lichaam."

het is zelfs zo dat een alcohol verslaving veel moeilijker is om te behandelen. De verslaving van heroïne voel je 2 dagen even heel sterk maar daarna is het vooral het geestelijke stuk dat behandeld moet worden. Alcohol brengt veel langdurigere lichamelijke afkickverschijnselen met zich mee.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 16:02
Pyro Power
Pyro Power is offline
Citaat:

Caffeine and Dopamine
Caffeine also increases dopamine levels in the same way that amphetamines do (heroine and cocaine also manipulate dopamine levels by slowing down the rate of dopamine re-uptake). Dopamine is a neurotransmitter that, in certain parts of the brain, activates the pleasure center. Obviously, caffeine's effect is much lower than heroin's, but it is the same mechanism. It is suspected that the dopamine connection contributes to caffeine addiction.
So you can see why your body might like caffeine in the short term, especially if you are low on sleep and need to remain active. Caffeine blocks adenosine reception so you feel alert. It injects adrenaline into the system to give you a boost. And it manipulates dopamine production to make you feel good.

http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=nl
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Caffeine and Dopamine
Caffeine also increases dopamine levels in the same way that amphetamines do (heroine and cocaine also manipulate dopamine levels by slowing down the rate of dopamine re-uptake). Dopamine is a neurotransmitter that, in certain parts of the brain, activates the pleasure center. Obviously, caffeine's effect is much lower than heroin's, but it is the same mechanism. It is suspected that the dopamine connection contributes to caffeine addiction.
So you can see why your body might like caffeine in the short term, especially if you are low on sleep and need to remain active. Caffeine blocks adenosine reception so you feel alert. It injects adrenaline into the system to give you a boost. And it manipulates dopamine production to make you feel good.

http://webcache.googleusercontent.co...&ct=clnk&gl=nl
klinkt goed allemaal
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 20:11
DMN_
DMN_ is offline
had gekocht @ smartshop ma dn om te snuive kost 30 euro voor 100 g maar het is niet te vergelijke me snelle this meer vr de begginnerkes waarvoor snelle te zwaar is en het is goeiekoper snele kost 8 euro per gram
Met citaat reageren
Oud 05-02-2011, 19:45
justmelissax
justmelissax is offline
Citaat:
had gekocht @ smartshop ma dn om te snuive kost 30 euro voor 100 g maar het is niet te vergelijke me snelle this meer vr de begginnerkes waarvoor snelle te zwaar is en het is goeiekoper snele kost 8 euro per gram
je was zeker niet zo nuchter meneer toen je dit typte he?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 11:27
Aletta Jacobs
Aletta Jacobs is offline
Citaat:
Oud 06-02-2011, 11:46
Verwijderd
Volgens mij kun je dat, net zoals wheypoeder enzo, gewoon kopen bij de modernere reformwinkels zoals De Tuinen. De dosering weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2011, 10:37
Kaa
Kaa is offline
Volgens mij kan je het in duitsland toch overal krijgen? In pilvorm?
Oud 13-02-2011, 17:19
Verwijderd
Ik ga eens rondkijken bij de tuinen enzo, dank Tis wel handig als ik een nachtje poker toernooitjes doortrek Energiedrank is teveel suiker en koffie trekt mn maag niet snachts.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2011, 22:11
inbetween
inbetween is offline
Ik kocht altijd ephedra bij de smartshop en partyboosters bij de Etos. Maar ik geloof dat beide niet meer te verkrijgen zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten