Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2011, 16:23
annoniempje
annoniempje is offline
Hallo allemaal,

De laatste maanden heb ik met veel plezier in een studentenhuis in Amsterdam gewoond.

Echter, helaas moet ik er vanaf februari uit dit mooie huis omdat de originele bewoner weer terug komt van zijn co schappen in het buitenland.
Ik sta al bij alle dingen ingeschreven voor een kamer, maar kom nog nergens aan de bak dus ik probeer het nu is via andere mogelijkheden zoals dit forum.
Nu vroeg ik mij dus af, of er wellicht mensen hier zijn die iemand zoeken voor een huis of wellicht iemand kennen die nog een huisgenoot zoekt.
Ik zou het heel tof vinden als iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt!
Advertentie
Oud 02-01-2011, 16:24
Verwijderd
Ik denk dat deze onder Vraag en Aanbod zou moeten staan.

Misschien een beetje raar, maar kun je ook kijken bij dingen als Kranten e.d., of bij supermarkten bij gezocht/aanbod borden? Misschien dat je net een keertje geluk hebt!
Oud 02-01-2011, 16:30
annoniempje
annoniempje is offline
Vind je dit vraag & aanbod?

Hm, ik vond het persoonlijk logischer om dit in de woonrubriek te zetten... Ik vraag idd wel iets, maar het betreft wel een woning.. even kijken wat de admins ervan vinden.. anders verplaatsen ze het sowieso wel.

en ik kijk ook zeker in supermarkten enzo, echter daar is het aanbod ook erg karig.. Tot nu toe 2 gevonden, in mijn prijsklasse (max 400 eu) en eentje was al vergeven en de andere was in de Bijlmer, en tja.. daar wil ik nou eigenlijk niet naartoe.. Maar ik blijf het idd proberen, maar ik dacht, ik probeer het hier ook is even, wellicht leest net de juiste persoon dit..
Oud 02-01-2011, 16:54
Verwijderd
Nou ja, het is wel Amsterdam natuurlijk . Vergeet niet dat veel mensen daar een woning zoeken, en dat de prijzen nou eenmaal hoog liggen . Maar gewoon blijven zoeken natuurlijk!
Oud 02-01-2011, 17:24
annoniempje
annoniempje is offline
Ik ken het maar als te goed.

Daarom is het ook noodzakelijk om creatief te zoeken. Via alle mogelijke manieren proberen om een kamer te krijgen want tja.. de concurrentie is idd moordend..
Oud 03-01-2011, 06:00
Verwijderd
Als je zaandam geen probleem vind, moet je me maar even een pm sturen.
Oud 03-01-2011, 09:04
Adore
Adore is offline
Citaat:
Vind je dit vraag & aanbod?
Ja.

Citaat:
Hm, ik vond het persoonlijk logischer om dit in de woonrubriek te zetten... Ik vraag idd wel iets, maar het betreft wel een woning.. even kijken wat de admins ervan vinden.. anders verplaatsen ze het sowieso wel.
Inderdaad.

En de korte uitleg daarbij: er zijn fora met overlapping, klopt. Maar echt het zoeken naar een woonruimte, hebben wij bepaald voor V&A. Je vráágt om iets en daar kijken mensen die ook vragen of juist iets aanbieden. Zo vind je elkaar sneller. Er is zelfs een specifiek subforum daar voor kamerverhuur..

Als alle vragen voor kamers hier terecht zouden komen, dan verliest dit forum zijn doel.
Oud 03-01-2011, 09:07
Adore
Adore is offline
Ik mag alleen de topictitel niet meer aanpassen, dat had ik even eerder moeten bedenken toen het nog op W&W stond. Excuus!
Oud 03-01-2011, 16:36
annoniempje
annoniempje is offline
Ja ik zag eigenlijk later ook pas dat er een speciale subrubriek voor bestaat. Excuses.

En Zaandam is eerlijk gezegd geen optie.. Dan kan ik beter weer thuis gaan wonen..
Oud 05-01-2011, 07:53
Mr.Banana
Mr.Banana is offline
Ik denk dat je veel geduld moet hebben... Er zullen een paar kamerbewoners zijn die voortijdig stoppen met hun studie, en dat zal zo eind januari zijn... (dan heb je namelijk in het 1e jaar nog geen studieschuld) Dan zullen er wat kamers vrijkomen... Maar als er dan nog geen kamers vrij zijn, dan denk ik dat je tot het einde van dit studiejaar moet wachten...
Advertentie

Regels voor berichten