Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2011, 17:18
Verwijderd
Ik zoek een voorbeeld van een beschouwing (Echt een goede) van rond de 500 - 1000 woorden.

Ik heb namelijk 2 beschouwingen geschreven van 500 - 600 woorden voor mijn eindexamen. Ik moet nu beslissen welke ik ga gebruiken, en moet deze uit me hoofd gaan leren, zodat ik tijdens mijn examen hierover kan schrijven.

Ik heb de volgende onderwerpen:
- Rookverbod behouden
- Moeten we onze Monarchie afschaffen

De voorbeeld beschouwing hoeft hier niks mee te maken te hebben, maar moet wel een voor en nadelen structuur hebben.

Verder, weet iemand een site waar je je beschouwing kan laten nakijken door een onlineleraren website ofzoiets dergelijks?

Bij voorbaat bedankt!

AFCAjax
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2011, 18:03
Verwijderd
Ik heb hier geen beschouwing voor je liggen, maar kun je je beschouwing niet gewoon door je eigen leraar laten nakijken? Dat lijkt me een stuk handiger?

Ik denk dat je het beste aan je leraar kan vragen hoe zo'n voordeel-nadeel structuur eruit ziet, dan heb je sowieso zekerheid .
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 18:53
Verwijderd
Nee dat mag niet. Je mag niet je onderwerp laten nakijken waarover je vervolgens ook in het echte examen gaat schrijven.

Verder ga ik er morgen maar 1 van de twee inleveren, en dan daarvan werken aan me andere
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten