Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2011, 21:33
Ma.vl
Ma.vl is offline
Hoi,

Ik ben nu 16 jaar, en ben bezig met mijn laatste jaar van HAVO.
Maar het grote probleem is dat ik nog steeds niet weet welke opleiding ik moet gaan doen hierna...

Ik zal wat vertellen over mijn interesse´s.
Ik ben helemaal gek van dieren, en wil het liefst daar een opleiding over volgen.
Ik heb het profiel Natuur en Gezondheid zonder natuurkunde en met geschiedenis.
Ik houd van oudere mensen (bejaarden), en daar zou ik eventueel ook iets mee willen.
Ik rijd al 4,5 jaar paard, en houd ook ontzettend van deze dieren,

Ik wil dus graag een opleiding met dieren doen.
Maar ik ben totaal niet economisch, en heb ook geen economie.
Ik heb de opleiding dier en manegement geschien, maar ik woon in amsterdam en wil echt niet helemaal naar friesland, ook is de opleiding mij te veel management, en te weinig dier. Maar als je zo gaat denken kom je vaak terecht bij een MBO opleiding, en dat wil ik liever niet. Ik zou hierna VWO kunnen doen om daarna diergeneeskunde te gaan studeren, deze opleiding lijkt me geweldig, maar ook ontzettend zwaar en moeilijk...
heeft iemand hier ervaring mee?
Ik hen ook nog over PABO en SPH nagedacht, maar dat is zonder dieren, en dat wil ik toch het liefst,

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, mijn decaan snapt me voor geen meter, en mijn mentor en mijn ouders weten het ook niet meer.

Please help me! want ik moet zolangszamerhand toch echt weten wat ik wil gaan doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2011, 22:54
Camou
Camou is offline
Misschien is dierwetenschappen aan de Universiteit van Wageningen iets? Heb er geen ervaringen mee ofzo. Ze hebben ook andere opleidingen met dieren. http://www.bdw.wur.nl/NL/
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 08:50
Verwijderd