Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar de enigste wat ze konden doen was anoniem klasikaal erover hebben, maar ze wisten al direct dat het over mij ging.. |
![]() |
|
Ik wordt al jaren terzijnertijd lastig gevallen, nageroepen (als vuile homo, zwoele gek etc) vanwege mijn excentrieke vrouwelijk uitziende kleedstijl (travestie) en dat ik nogal angstig, druk en nerveus overkom bij conflict situatie's (vanwege mijn ADHD en autisme) dit lijdt vaak tot onbegrip en irritatie's. Was een van de reden dat ik vroegtijdoijg de school moest verlaten (ontheffing leerplicht) omdat de pesterijen en bedreigingen van klasgenoten de spuigaten uitliep.
Anno 2011 heb ik nog steeds last van enkele jongeren van de nabijgelegen VMBO school die als er sneeuw ligt dat de sneeuwballen, kleine steentjes ed tegen mijn ramen gooien. Daar mijn woning soms het doelwit is van enkele jongeren die het op mij voorzien hebben heb iik voor veel geld alle ramen van metalen rolluiken moeten laten voorzien waardoor ik mijzelf min of meer moet gaan opsluiten in mijn eigen huis. ![]() Helaas dit is Nederland anno 2011. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() heel jammer. maar dit vind ik NIET normaal mensen horen niet zo met elkaar om te gaan. het kan NIET normaal zijn |
![]() |
|
In elke school en klas zullen wel mensen zitten die het niet op homo's hebben, snap zelf eigenlijk niet waarom want elke persoon is uniek. Volgens mij is het toch het beste om naar de leerkracht/directie te gaan, zelfs al word het allemaal erger. Die pesters moeten eens flink op hun plaats gezet worden en dat gaat het beste via de weg van de directie. Ik kan begrijpen dat je schrik hebt dat het erger wordt maar ooit zal je toch eens naar een begeleider moeten gaan, ofwel de hele tijd gepest worden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En inderdaad. Naar de leraren toegaan, verder juist er niet op in gaan als ze weer gaan pesten. Eventueel kan je degene met de grootste bek gewoon een keer keihard in zijn gezicht slaan. Kan je daarna een hyve oprichten die "biseksuelen delen rake klappen uit" heet en hem en de rest van je klas daarvoor uitnodigen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het echt belachelijk hoe jou klasgenoten je behandelen. Qua advies kan ik niets anders verzinnen dan wat al gezegd is. Maar laat je zeker niet op je kop zitten en bijt van je af. Het zijn gewoon allemaal kerels met kleine pikkies.
||
![]() |
Citaat:
btw. ik was niet naar de teammanager gegaan, had de balls niet. morgen heb ik gesprek met hem, en mn ouders. (maar ze weten het nog niet ![]() |
![]() |
|
Houd vanaf nu in ieder geval een pestdagboek bij. Meld inderdaad elk incident, maar schrijf ook op, met datum, tijdstip en namen, wat er gebeurd en gezegd is. De school heeft de plicht om jou een veilige omgeving te bieden, en als zij niet alles inzetten om te zorgen dat jij veilig naar school kunt zitten ze per definitie fout. Het zou toch belachelijk zijn als jij geslagen werd op het terrein van de school, en zij zouden zich niet verantwoordelijk voelen.
Dit pestdagboek kan je ook helpen om aangifte te doen. Of het nu zo blijft als het nu is of erger wordt, op deze manier heb je de informatie om jouw verhaal te ondersteunen. Alleen als het minder wordt is aangifte niet nodig (en dat moet wel veel minder zijn, want dit is gewoon stelselmatige mishandeling en bedreiging).
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet hoe ik me moet voelen. jarne55555 | 5 | 28-05-2015 16:37 | |
Psychologie |
ik ben anders heavyukkie | 59 | 31-01-2006 12:58 | |
Flora & Fauna |