![]() |
Verwijderd
Ik ga em downloaden en ik kan niet wachten.
|
![]() |
Ik ga em downloaden en ik kan niet wachten.
Oblivion heb ik wel gespeeld. Wel geinig, maar ook een paar irritante bugs en ik hoop dat ze die wegwerken.
|
![]() |
Nou ja, wat in Oblivion een beetje dom was bijvoorbeeld:
Spoiler
|
![]() |
Ik heb Oblivion gespeeld, en dat was best goed. Hoewel de inleving nogal te wensen overliet, weinig stemacteurs etc. Ik vind dat niet heel erg storend in een sandbox-game omdat het verhaal en quests sowieso ondergeschikt zijn aan wat jij als speler wilt doen, en wanneer.
Wel vond ik de Nords en Skyrim het meest aansprekende van alle omliggende provincies van Cyrodil waarin Oblivion speelt, dus ik ben blij met het thema. Er gaan online dingen de ronde die gameplay zouden zijn. http://www.youtube.com/watch?v=IbgyUSIPkTA Ziet eruit alsof ze aan de slag zijn gegaan met het letterlijke materiaal van Oblivion, en zaken zoals items eerder opgepoetst hebben dan nieuwe te ontwerpen. Da's wel zorgwekkend. Hopelijk wordt het niet van 'graphics oppoetsen, done'.
Er gaan online dingen de ronde die gameplay zouden zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=IbgyUSIPkTA Ziet eruit alsof ze aan de slag zijn gegaan met het letterlijke materiaal van Oblivion, en zaken zoals items eerder opgepoetst hebben dan nieuwe te ontwerpen. Da's wel zorgwekkend. Hopelijk wordt het niet van 'graphics oppoetsen, done'. OT: Ik heb Morrowind gespeeld en dat was behoorlijk buggy, met verschrikkelijke AI, maar wel een enorme wereld met veel vrijheid. Helaas was die omgeving vrij saai om doorheen te wandelen. Grotten en tempels waren al gauw meer van hetzelfde. Vechten was ronduit kut. Oblivion heb ik gezien bij een vriend thuis, en hoewel de graphics beter waren, waren de NPC's dom en houterig geanimeerd. Vechten was nog steeds niet helemaal top. Wel meer actiegericht dan Morrowind. Alhoewel ik het dus geen geweldige spelserie vind, heb ik wel een zwak voor het sandbox-genre. |
![]() |
Op deze site is trouwens info te vinden over o.a. de gameplay: http://www.uesp.net/wiki/Skyrim
![]()
Na Morrowind geen ES meer gespeeld. Misschien een gokje wagen.
Als ik heaps of replay value wil koop ik Diablo 3 wel.
Ik vond Oblivion niet echt geweldig eigenlijk... maar ik ben wel benieuwd.
Verwijderd
Ik speel Oblivion sinds begin 2008 en ik heb nog steeds niet alle content gespeeld.
|
![]() |
Nee hoor. Niet ownen = geen fun.
Ik wacht eerder op Fallout 4
![]()
Verwijderd
Natuurlijk ga ik m kopen
Oblivion was hard, maar skyrim gaat nog vele VELE malen gruwelijker worden. staat zeker hoog in mn '''must buy'' lijstje dit jaar |
![]() |
Waarom is er zo lang niet gereageerd in het topic van de beste game ooit
![]() Bumpje met een vraag dan maar ![]() Wie weet hoe je kunt trouwen in Skyrim? |
![]() |
Okay bedankt! Tja, das mijn mening
![]() |