| Advertentie | |
|
|
|
| Advertentie |
|
|
|
|
||
|
Citaat:
En The Quarrymen, ook al hadden ze geen ervaring, ik vind het gewoon leuk om ernaar te luisteren en dan te bedenken wat ze daarna nog allemaal zouden bereiken. Dankzij The Quarrymen ben ik me ook heel erg gaan verdiepen in de jeugd van John Lennon. Als ik naar ze luister, probeer ik me altijd voor te stellen hoe het zou zijn geweest als ik in die tijd in Liverpool geleefd had. Oké, een beetje een wazig verhaal maar daarom vind ik The Quarrymen dus leuk .
|
|
|
|
in willekeurige volgorde
the velvet underground joy division bauhaus arcade fire Sufjan Stevens & the illinoisemakers (want band) pavement the pogues radiohead buddy holly and the crickets beach boys ofzo? edit: geen idee of "the" voor de juiste bands staat. boeien.
|
|
|
|
Pff, ff denken hoor, zijn zoveel bands die ik echt goed vind..
1. Nile 2. Belphegor 3. Woods of Desolation 4. Cryptopsy 5. Eluveitie 6. Alestorm 7. Dying Fetus 8. Emmure 9. Marduk 10. Combichrist
|
|
|
|
Lastig. Alleen de nummer 1 staat bij mij vast, de rest staat niet echt in een bepaalde volgorde. Zijn gewoon de bands/muzikanten die ik op het moment het meest luister.
1) Lamb of God 2) Killswitch Engage 3) Darkest Hour 4) Metallica 5) Times of Grace 6) August Burns Red 7) Sylosis 8) Malefice 9) Exodus 10) P.O.S
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 01:28 | |
| Muziek |
Eindejaarslijstjes 2008 antigone | 98 | 20-12-2008 22:37 | |
| Muziek |