Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-01-2011, 19:56
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hallo! Ik zelf ben nu al een tijdje kunstambassadeur bij een groot theater. Ik mag zelf gratis naar voorstellingen, waarvoor ik een korte recensie moet schrijven, en verder hang ik af en toe posters op in de school of verspreid ik folders over de nieuwste voorstellingen. Ik vroeg mij af, gaan jullie vaak naar theater voorstellingen, dansvoorstellingen, musicals, muziek en noem maar op? En wat is de laatste voorstelling waar jij bent geweest, of heb je nog plannen? En waar ik vooral nieuwsgierig naar ben, heb jij ooit gehoord van een kunstambassadeur, hebben jullie dat op jou school ook?

TS begint: Ik ben zelf laatst naar "De Mensenhater" geweest. Echt een geweldig stuk, juist voor jongeren. Een heel origineel stuk! En ik ga binnenkort naar een stuk van "Bambie 15", dit lijkt me een hele leuke voorstelling. (En nee het gaat niet over de film bambie, maar het is een goede theatergroep.) Ook ben ik laatst naar "Showbizz baby" geweest maar die is me dan weer een beetje tegengevallen.
Oud 23-01-2011, 07:36
Verwijderd
ik ben in december nog naar je anne geweest
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 16:00
Verwijderd
Bambie is fantastisch <3 Welke groep speelde De Mensenhater, weet je dat zo? Ik heb dat stuk al vaker gezien, maar altijd binnen de academie.

Ik heb onlangs 'Mahagonny Songspiel - Het Lied van Tilburg' (naar Brecht) van het Zuidelijk Toneel gezien.
Was gaaf

Showbizz baby komt uit die MTV-theaterserie, waar ik alleen eens Tape van heb gezien en die vond ik walgelijk. Dat soort zaptoneel is niet aan me besteed.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 17:03
Bright Blue
Bright Blue is offline
De Mensenhater was in een productie van de Jeugd Theater school, hier in Leeuwarden. Het stuk is heel goed en jong opgefrist, echt super geweldig. Voor en door jongeren gespeeld, maar ook wel een beetje voor volwassenen.

Ja, Showbizz baby is ook gewoon niet zo leuk om te zien. Op een gegeven moment komt er een vreselijke seks sene in, en dat is echt net iets te overdreven.
Oud 02-02-2011, 15:19
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik ga vanavond naar Comedytrain! Ben heel benieuwt wie er gaan komen, ik hoop dat Jochem Myjer komt.
Reageren

Regels voor berichten