Advertentie | |
|
![]() |
|
Klinkt inderdaad wel als een gevalletje hopeloos... Nee, zonder gein, als jij je niet lekker voelt in deze relatie is het verstandig om er een punt achter te zetten. Maar probeer het eerst gewoon goed met hem te bespreken. Als er dan tijdens een goed gesprek uitkomt dat het zo niet verder kan en jullie staan er beiden achter, dan zal je ook achteraf weinig tot geen problemen met hem hebben. En dat is toch wel zo makkelijk, aangezien je hem elke dag nog ziet.
||
Citaat:
Daarbij, als jij hem duidelijk hebt gemaakt dat hij zich niet zoveel met jou bezig moet houden, mag je er vanuit gaan dat hij enigszins op de hoogte van hoe jij je voelt. En wat ik ga zeggen klinkt misschien heel erg lullig, maar als jij het al hebt aangegeven bij hem en hij veranderd niet, dan blijkt daaruit dat het hem blijkbaar allemaal niet zoveel boeit. Blijkbaar ben jij niet zo belangrijk voor hem dat hij z'n gedrag veranderd, zeker als jij hem al meerdere malen hebt aangegeven dat je het niet tof vindt wat hij doet.
|
Verwijderd
|
hey MuffinFever,
ik herken het precies, zelf heb ik ook zo´n relatie gehad... echt ik werd er niet goed van gewoon... elke dag smsjes wat ben je aan het doen? Ik ging me vreselijk aan hem ergeren maar hij was nog wel smoorverliefd op me (zei hij) ik heb het een poosje uitgesteld, maar ik zag een verdere relatie echt niet meer zitten! gewoon omdat ik voelde dat het van mijn kant niet meer goed zat... en ik denk dat dat bij jou ook het geval is... je kunt hem wel aan het lijntje houden maar eigenlijk zie je een verdere relatie niet zitten... als ik het goed begrijp. daarom kun je het beter nu uitmaken, dan ben je er van af... ik was, toen ik het uitmaakte heel opgelucht dat ik het had gedaan... al was mijn ex heel verdrietig! maar daar is hij weer wel over heen gekomen, en ik denk uiteindelijk dat jouw vriend er ook overheenkomt als je het uitmaakt liefs, en sterkte djossie |
![]() |
|
Je vrijheid moet je hebben, want dat is gewoon belangrijk dat je je eigen dingetjes nog gewoon kan doen.
Daarbij vind ik smsjes met wat ben je aan het doen continu heel vervelend en erg irritant. Hij hoeft toch niet 16 uur per dag naast je 8 uur dat je slaapt weten wat je aan het doen bent? Jij hebt ook je eigen leven misschien moet je dat nog even tegen hem zeggen dat je je vrijheid wilt, want je bent nog hartstikke jong en daar moet je van genieten! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik ben benieuwd naar je antwoord tegen Freyja...
maar even erbij: je kan niet iedereen blij houden dus zorg dat je zelf blij bent ![]() en maak het alsjeblieft niet op de kinderachtige manier uit van ik wil je niet meer ik maak het uit of je behandelt me niet goed ik maak het uit, want zoals je zei je moet hem in je dagelijks leven nog onder ogen zien ![]() zorg gewoon dat je aangeeft (duidelijk (laat hem anders die opsomming zien)) dat je het niet leuk vind dat je geen vrijheid hebt want dat zorgt ervoor dat je je niet blij voelt en natuurlijk als hij van je houd wil hij je blij hebben ;D any person who would give up freedom for anything else doesn't deserve it ![]()
|
Tuurlijk doet uitmaken pijn. Vaak voor beide kanten. Dat is alleen maar een goed teken; namelijk dat men elkaar echt mocht! Maar als je je zo aan hem irriteert, maak het uit zou ik zeggen. Je moet genieten van zijn smsjes, van zijn lieve bezorgdheid en van zijn schattige slechte kanten. Niet ergeren en bang zijn voor smsjes van hem! Dan is het eerder een vreemde stalker! En dat hij in je vriendengroep zit.. deal with it! Daar had je beter over na kunnen denken toen je wat met hem nam, maar jullie komen er wel over heen. De eerste maand is het raar en ongemakkelijk, daarna went het en heb je er geen last meer van! (ervaring). En btw, het doet hem meer pijn als je het aanhoudt terwijl je het niet meer wil
![]() x |
![]() |
|
![]() |
@ yadee: mooie zin, die laatste
@ muffinfever: je zult er waarschijnlijk met hem over moeten praten. leg hem uit dat je hem heel graag ziet (ik veronderstel dat dat zo is ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hee,, sorry heb dit forum niet meer echt in de gaten gehouden,, nou Freyja mijn antwoord bij jou is, de enige reden waarom ik bij hem zou willen blijven is omdat ik goed met hem kan praten, maar dat kan als goede vriend ook..
(en omdat ik lang niet meer ben geweest nog iets, ik heb het uitgemaakt, en ik geloof dat ik gelukkiger ben dan ooit tevoren, ontzettend bedankt voor al jullie adviezen nogmaals ![]() xx MuffinFever |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het nog een kans geven? Bookloverano | 6 | 27-06-2016 11:04 | |
Liefde & Relatie |
Moet ik het uitmaken? Wanhopigejongen | 9 | 12-04-2016 18:13 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik hier nou van denken?? @Moon | 10 | 13-02-2004 16:50 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik met hem? kosamlover | 6 | 19-01-2004 16:30 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Liefde & Relatie |
hoe moet ik het uitmaken iamsad | 17 | 07-03-2003 21:53 |