Advertentie | |
|
![]() |
|
En dan kies je op de havo een profiel waarmee je geneeskunde zou kunnen doen, kom je er na havo 5 achter dat je geen vwo kunt doen omdat je geen extra taal hebt gehad... Wel jammer, dus bedenk dat je wel een extra taal moet hebben om door te stromen naar vwo 5. Anders moet je een jaar inhalen in de zomervakantie ofzo.
Op het vwo moet je een tweede moderne vreemde taal dus in je vrije deel van je havo profiel moet je Frans, Duits of Spaans kiezen.
|
Ik weet dat natuurkunde zwaar wordt en erg verandert, maar ik denk toch dat het met veel inzet wel moet kunnen en zekerheden bestaan niet. Bovendien is het je droom en dat is toch een extra motivatie, lijkt mij.
Mr.Mark heeft inderdaad gelijk dat je nog een taal moet hebben. Dus dat wordt dan Duits, toch? EDIT: Met N&T + biologie houd je alle opties, d.w.z. alle studies behalve Grieks, Latijn en theologie (WO), open. Met het profiel N&G + natuurkunde en wiskunde A niet. Als je toch naar het hbo wilt, dan valt met deze profielen ook een deel van de economische studies af. Dus zou ik als extra vak economie of M&O kiezen, tenminste als je dit kunt en wilt. Laatst gewijzigd op 27-01-2011 om 17:09. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar.. Mijn docent duits is ziek (heeft ziekte). Maar er is nogsteeds na 2 maanden geen vervanger.. Dus dat is misschien een probleem. Ik probeer het zelf wel beetje bij te houden. Maar ik snap veel gewoon niet zo goed meer. Maar dit is vast te overleggen met school. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik natuurkunde ook lastiger in de bovenbouw. Misschien moet je aan je natuurkunde docent denken wat hij ervan vindt? Bij ons op school kreeg je voor je profielkeuze een positief of negatief advies over een vak. En ik denk, dat als je elke keer je huiswerk en de stof bijhoudt dat het in principe wel meevalt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar we moeten afwachten... Maar bedankt!! X Laatst gewijzigd op 05-02-2011 om 18:54. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|