Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-02-2011, 15:54
nynke123
nynke123 is offline
Hallo iedereen,
Ik denk dat jullie het wel leuk vinden om een ervaring te lezen van iemand die met Ef weg is geweest.
Ik ben Nynke, en ik ben deze zomer naar Santa Barbara geweest!
Het was maar voor twee weekjes, maar een echte aanrader!

Ik vertrok op 8 augustus samen met mijn ouders naar Schiphol, ik had nog nooit zo n lange vlucht gemaakt, dus dat was best spannend. Eenmaal in het vliegtuig zat de stemming er al goed in. Na een paar uur naar buiten te hebben gestaard was ik het wel zat en ging ik maar even slapen, toen ik weer wakker werd duurde het nog maar even..
Op het vliegveld van los angeles stond een man met een EF bordje ons op te wachten. We gingen naar Santa Barbara!

Bij mijn gastgezin aangekomen voelde ik me meteen thuis, het waren zulke lieve mensen! We schrijven nog steeds. Het gastgezin was dus een echt pluspunt.we hebben veel gepraat en hiervan heb ik enorm veel geleerd. De volgende dag ging ik naar de school. Ik was wel even in de war met am en pm, maar gelukkig was ik op tijd..
De lessen waren gezellig, en na schooltijd waren er leuke activiteiten. Zo gingen we kanoen in de oceaan en chillen op het strand
Ik heb veel vrienden gemaakt en daarmee heb ik nog steeds contact, erg leuk. Je maakt kennis met nieuwe culturen en daar leer je van. Je kunt ook mensen bezoeken die je ontmoet hebt en dat is natuurlijk ook superleuk.
over de exursies ben ik ook erg te spreken. de dagexcursies, maar vooral de weekendexcursies. ik ging naar Las Vegas, dat was echt leuk. Lekker eten en vooral veel winkelen.Jammer dat het weer voorbij is! met tegenzin stapte ik in de taxi terug naar het vliegveld. mijn gastmoeder en ik hebben hierbij allebei een traantje moeten wegpinken... in het vliegtuig dacht ik na over alles wat ik meegemaakt had.
Na twee superleuke drukke weken kwam ik met een voldaan gevoel thuis!

Xx
Als jullie nog vragen, meer info e.d. willen, dit is mijn email:
Nynkerozema@hotmail.com
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten